groene poepluier

A

Anoniem

Guest
hoi dames
kan iemand mij vertellen hoe zou kunnen komen dat anouk vanmiddag een groene poepluier had,ben wel overgegaan op omneo voeding ipv standaard.
groetjes petra

Hey petra..

Nina heeft altijd groene poepluiers sinds ze flesvoeding krijgt..
Ik heb 2.5 maand borstvoeding gegeven maar helaas moeten stoppen omdat ik bijna niets meer had...
Nu krijgt ze dus ongeveer 1.5 maand flesvoeding (hypo-allergeen) en heeft altijd groene luiers(echt mosgroen/spinazie groen)
Heb het bij de kinderarts nagevraagd en hoefde me geen zorgen te maken..dat kwam bij nina door de hypo allergeen voeding!!

groetjes wendy
Nina 2 mei

Omneo voeding zorgt voor groene ontlasting....dus kan helemaal geen kwaad....ik heb hier soms gele en soms groene....zit ook op Omneo...ben nu aan het teruggaan naar de Standaard omdat de luiers wel erg dun worden nu!

Groetjes
Angel

Onze Rowan had op dag 7 al groene poepluiers en de kraamzorg vond dit heel vreemd.
Normaal is dit een teken van te weinig voeding!
Maar meneer at juist te veel en werd ook een dikkertje.
Ze heeft toen besloten om hem die dag te wegen ipv dag 8.
Hier kwam ze erachter dat hij veel te veel was aangekomen.
Maar ja groene poep???
Toen heeft ze haar naslagwerk er bij gepakt en bleek dat dit ook kan zijn als ze te veel binnen krijgen.
Ik geef wel borstvoeding, dus is misschien anders als fles, maar ik zou nagaan of hij/zij niet te weinig of juist te veel binnenkrijgt?

Groetjes Nathalie

hoi,ik had vanmorgen contact met het cb en ze zeiden dat de groene poepluiers van de voeding komen,ik gebruik omneo voeding.
groetjes petra

Terug
Bovenaan