Groene Urine

Helloo allemaal,

Ik ben vandaag 33 weken en 6 dagen zwanger en plas sinds een paar dagen groene urine.

Mijn partner wil dat ik het ziekenhuis bel, maar ik denk dat het komt door de pilletjes die ik neem voor het slapen.

- 4 maagzuurremmers ( omeprazol )
- 2 paracetamol ( voor de pijn in m'n bekken )

Hebben meer zwangere vrouwen zo iets meegemaakt en wat denken jullie?

Liefs,
Mama van Sven en mama to be !
 
Ik denk niet dat een forum de juiste plek is voor een medische vraag. Ik zou echt even de dokterspost bellen. Groene urine kan niet goed zijn.
 
Ik denk dat een forum een plek is om vragen te stellen aan andere zwangere ( moeders ) en hun ervaringen en advies te lezen. 
Maar thanks voor de tip ;) 
 
 
Ik heb omeprazol geslikt voor een maagontsteking. Je urine hoort hier niet groen van te worden en ik denk dat je man gelijk heeft.
 
Ik heb ook een tijd lang omeprazol geslikt en daar is mijn urine nog nooit groen van geworden. Klinkt eerder als een urineweginfectie, dus zou zeker even contact opnemen met je arts!
 
Ik heb nog nooit meegemaakt op mijn werk dat iemand groene urine krijgt van Omeprazol of PCM. Groene urine kan zijn door eventueel bepaald voedsel. Maar het kan ook zeker een infectie zijn aan de blaas of zelfs de nieren. Ik zou voor de zekerheid het even laten checken of in ieder geval even advies vragen. Stel dat het een infectie is dat het niet verder naar binnen dringt.
 
[quote quote=10504814]Ik denk dat een forum een plek is om vragen te stellen aan andere zwangere ( moeders ) en hun ervaringen en advies te lezen. Maar thanks voor de tip ?[/quote]
Maar toch heeft ze gelijk. Je stelt een medische vraag, je vraagt niet om 'ervaringen' of om 'tips'... ;)
Maar goed, hopelijk heb je inmiddels een professional gesproken en hopelijk heeft die je gerust kunnen stellen!
 
Terug
Bovenaan