groente en fruit en zwangerschaps yoga

wat ik weet is dat je groente en fruit goed moet afwassen voor dat je het eet  maar weet iemand of dit ook geldt voor al voorgesneden groente en sla in de winkel?

ook had ik een vraag of er meerdere zwangere zijn die geen cursus zoals zwangerschaps yoga gaan doen of is dit raar.ik heb gewoon het idee dat ik hier geen type voor ben.

groetjes
 
Hoi Peggy,

Wat ik begrepen heb,  geven juist voorverpakte en voorgesneden groenten een groter risico. Dus wassen lijkt me erg zinvol.
En wat betreft die yoga; lekker proeflesje gaan doen en ervaren of het iets voor jou is. Bij mijn eerste heb ik een standaard zwangerschapscursus gedaan en heb veel gehad aan de info, omdat ik er nog weinig vanaf wist.
Deze zwangerschap ga ik yoga doen, omdat ik merk dat ik veel minder bewust bezig ben met deze zwangerschap en ik in ieder geval een uurtje in de week er helemaal wil zijn voor dit wondertje.
Succes met kiezen!
 
Sorry, Peggy
Ik had weer eens te snel gelezen. Je wil dus helemaal geen cursus gaan doen (hihi).
Nou, dan nog;, lekker doen waar je zin of juist geen zin  in hebt! Het is jouw zwangerschap en je moet alleen doen wat goed voelt.
 
Hoi Peggy,

ook ik volg geen yoga, gym of wat dan ook. Heb hier totaal geen behoefte aan en weet uit ervaring dat je lichaam echt wel vanzelf aangeeft wat of je moet doen.
Ik ging bij de eerste vanzelf puffen en kreeg de complimenten vd verpleegkundige dat ik het heel netjes deed.
Je bent dus niet de enige, vind het wel leuk dat je dit vroeg, want zodoende weet ik dat ik ook niet de enige bent,   want zo voel je je soms dan wel hè?!

groetjes mosy

ps altijd alles goed wassen van groente en fruit, geen risico's nemen
 
hoi Peggy

Ik heb ook al vanaf het begin gezegt dat ik geen cursus wil volgen. En ik heb er ook totaal geen behoefte aan, ik laat de bevalling gewoon op me afkomen. Door kennissen en vriendinnen word meestal gezegt dat zodra je bevalling begint je toch je eigen ritme qua puffen vind en dat het soms totaal niet lijkt op wat je geleerd hebt.

Met de groenten kun je maar beter gewoon geen risico nemen en gewoon even wassen. Moest ik ook even aan wennen want ik heb er een hekel aan eerlijk gezegt.

groetjes Chislaine
 
Terug
Bovenaan