groente en fruithap of bijvoeding?

A

Anoniem

Guest
hallo, mijn zoontje is zaterdag 4 maand, maar maaktte al ene tydje steeds smak geluiden en at dan bijna steeds zijn handje op hij krijgt flesvoeding en kwam elke 2 uur al dat die echt honger had dus ben hem bijvoeding gaan geven van die friso rijstebloem 1 daar zou hij 2-4 scheppen van door de voeding mogen ik doe nu elke ochtend en avond 3 scheppen maar overdag trekt die het niet zonder dus doe ik1 tot 2 scheppen bij en hij krigt fruithapje een half potje, maar hij blijft honger houden en met 4 maand mogen ze een groentehapje toch? maar hoe moet ik dit nou weer doen na een fles of tussen 2 flessen in? ik weet het echt niet want een voeding overslaan pikt die niet dat heb ik vandaag geprobeert

Voor je verder gaat experimenteren met bijvoeding als rijstebloem en andere hapjes denk ik dat je beter eerst eens kunt kijken hoe je kind het doet op voeding voor hongerlapjes.

En hoe is hij verder? Spuugt hij of rispt hij op? Dan kun je beter even naar de huisarts om te laten checken op reflux.

Voor je verder gaat experimenteren met bijvoeding als rijstebloem en andere hapjes denk ik dat je beter eerst eens kunt kijken hoe je kind het doet op voeding voor hongerlapjes.

En hoe is hij verder? Spuugt hij of rispt hij op? Dan kun je beter even naar de huisarts om te laten checken op reflux.

Terug
Bovenaan