Groente en fruithapje en een dagje weg.

Hoi hoi,

Mijn ouders wonen in Amsterdam. Ongeveer 1 keer per maand gaan we mijn ouders bezoeken. Nu krijgt Arjun sinds een paar weken groente en fruit. Hoe kan ik dat het beste meenemen? Hij krijgt halve potjes voeding vanaf 6 maanden. Ik vind het zonde als ik de helft moet weggooien. Ik dacht eraan om zelf vers fruit en groente geprakt mee te nemen. Is dat een goed idee? Wie heeft er nog meer tips? Moet je dat trouiwens gekoeld meenemen? Zo ja hoe kan ikdat het beste doen zonder al te veel mee te sjouwen? (we hebben geen auto)

groetjes Rosita

Ik zou 1 potje fruit meenemen en 's ochtends de eerste helft geven en later op de dag (ipv warme hap) de tweede helft. Krijgt ie niks van hoor en wel zo praktisch.

Ik heb de oplossing!

Ik heb nog een piepklein koeltasje met koelelementje liggen. daar bewaarde ik afgekolfde moedermelk in als ik weg was. Daar passen ook mijn avent bakjes samen met het koelelementje in!

groetjes Rosita

hoi rosita
als ik ga werken is boas bij mn ouders van 8 uur tot kwart voor 7.ik geef hem dan een bakje frutapura mee,die kan hij in 1 keer op(=1 stuk fruit) en ik doe een half potje groente in een 125cc aventflesje met afsluitdop.dat kan zo bij oma in de magnetron en hij kan er ook uit eten.je hoeft het niet gekoeld te vervoeren en de andere helft kan je de volgende dag thuis weer geven.de fruitbakjes hoeven ook niet gekoeld te zijn.
groetjes kari

Terug
Bovenaan