Groente en laatste fles kort achter elkaar?

Tja, nu ik er toch ben ineens al mijn vragen spuien..

Senne krijgt rond 18.00 groentehap en meestal nog een halve fles (omdat ze niet verzadigd is, zie ander topic). Nu krijgt ze 's avonds om 23.00 weer een fles, maar die willen we gaan vervroegen. Mijn idee is om deze vlak voor het slapen, dus rond 19.30 of 20.00 te gaan geven. Dan zit er dus geen 4 uur meer tussen. Maar is dit dan niet te  snel achter elkaar?? En blijft ze dan toch gewoon doorslapen?

hoi

wij gaven jens altijd rond 16 uur fles , 18 groente, 20 fles
maar omdat jens al rond 19 uur erg moe was, doen we het nu anders
we geven hem om 15.30 ong een fles
dan 17.30-18.00 groente, soms als toetje wat melk ook
en leggen hem dan op bed, en rond 21 00 --21,30 nog een flesje
het zit anders allemaal zo kort op elkaar,
en jens kan echt nog niet op 3 flessen

omdat jens zonder fles eigenlijk niet slaapt geven we dus na zn groente een klein beetje melk, hij slaapt overigens nu we het zo doen met dat flesje om 21 uur door tot 7.30-8 uur, en toen we de fles om 19.30 gaven maar tot 6 uur

mischien heb je er wat aan,

Wij hebben dus langzaam de laatste fles vervroegt. Steeds een half uurtje naar voren. En nu krijgt Quinn om 18 uur groente en om 20 uur een bordje pap. Werkt perfect. Hij slaapt tot 8 uur. Maar was altijd al een goed slaper.
Groetjes Veerle

Ilyas krijgt om 18 uur groente. En dan om 19,30/20.00 fles en naar bed. Maar soms drinkt hij die niet helemaal leeg. Misschien toch nog te vol.

Dan geef ik hem rond 22.30 uur nog wel een flesje, want 2,5 fles per dag vind ik wel heel weinig!

boas krijgt ook 16 uur fles,18 uur groente en om half 8 de papfles.
als je kindje nog niet genoeg heeft aan de groente kun je er gerust en klein flesje als toetje na geven.dat ie dan je dan 2 uur later weer een fles geeft maakt niet uit.je merkt vanzelf wel of t opgaat of niet.boas heeft ook een tijdje een fles na de groente gehad en om half 8 weer.tot hij opeens hele potje groente naa binnen werkte,toen kon hij t flesje wel missen.als hij het eten niet lekker vind en weinig op heeft maak ik weleens een papje van melk met liga als toetje.vult ook lekker.
groetjes karin

Terug
Bovenaan