groente/fruit

Mijn dochter van bijna 7,5 mnd krijgt half potje, maar ik ben benieuwd of ze meer mag. Volgens mij zou ze het graag willen, maar ik wil haar niet meer geven dat ze nodig heeft.
 
Ik gaf mijn zoontje met 7 maanden een heel potje fruit....hij vond het heerlijk.Groente was in het begin iets minder, dus daarom gaf ik daar iets minder van. Op het potje staat toch 6 maanden? Ik heb maar aangenomen dat hij dan ook met die leeftijd wel al een heel potje mocht hebben. Ik heb het wel langzaam opgebouwd natuurlijk.
Groetjes Renate
 
Hallo,

Mijn dochtertje is nu 7 maanden en kook zelf voor haar, maar volgens mij is dat wel ongeveer een heel potje wat zij opeet.
Ze mag van mij zoveel groente eten als ze lust (meestal eet ze niet alles op wat ik klaarmaak)

Groetjes van Mieke
 
hoi, ik heb een zoontje van een jaar nu en hij was een hongerbaby. de artsen hebben mij altijd aangeraden om je kind te laten eten wat het vraagt, in hoeveelheid dan toch. mijn zoon was 3 maanden toen ik met fruitpap begon omdat hij op een dag meer dan 2 liter melk dronk en dat dat erg belastend was voor zijn nieren en lever. hij at op 7 maanden zelfgekookte middag en bijna 300 gr. de meeste potjes zijn 200gr marr dan huilde hij uren aan 1 stuk van de honger. geen zorgen maken dus en laten eten zoveel ze nodig hebben. op 11 maanden is hij normaler beginnen eten en nu eet hij evenveel als elke baby van zijn leeftijd. veel succes!!!
groetjes
 
Hoi

Onze zoon is 7 maanden en hij eet potjes vanaf 6 maanden waar 200gr in zit.
meestal eet hij het op. maar soms maar de helft geeft hij zelf aan. Soms heeft hij als hij het potje leeg heeft nog honger lijkt dan en krijgt dan een dannoontje die van de aldi de nepper dus. maar niet elke dag.
maak ook regelmatig zelf fruit hapje of eten. en dan bv 1 banaan en 1 peer.

hij vind de laatste tijd het eten lekkerde als de fles die wil hij soms niet echt meer.

groetjes Jenny
 
Terug
Bovenaan