groente,vlees,aardappel???

Hallo,
mijn meisje is 7 mnd,wat geven jullie al met warm eten??
Ik groente,een aardappel(soms halve,of hele ligt aan grote) en sinds 3 dagen wat kipfilet....geven jullie ook al vlees?en wat voor vlees en natuurlijk gekookt??
groetjes gaby

Hoi,

Vanaf het moment dat Isa warm ging eten hebben wij vrij snel groenten én aardappel/rijst/pasta/couscous gegeven. Vlees, vis of kip geef ik nu 3 x in de week. In het begin heb ik de kip, vlees, vis gekookt (advies cb, is in het begin nog beter voor de babydarmpjes blijkbaar), maar nu bak ik het (kip en vis met een beetje olie, gehakt zonder, is al vet genoeg van zichzelf (en dan eten we zelfs altijd rundergehakt!)).
Je mag ook een half eitje door het hapje mengen. En door de pasta doe ik ook wel eens een paar lepels geraspte kaas (jonge). Mag ook.

Dussssss.. succes!

Grtz. Poppetje71

Lukas in nu 71/2 maand en krijgt al vanaf het begin zelfgemaakte potjes. Eerst met een beetje vlees en steeds wat meer. Maar in principe elke dag vlees.

tot nu toe was het altijd ham of kipfile en soms vis. Vandaag voor het eerst gehakt, wat ik in de oven heb gebakken (kan je zonder vet maken en al het vet wat er in zit kan je lekker afgieten). Hij vond het heerlijk!

Annemieke

he gaby,
mijn dochter net acht maanden eet ook al een tijdje vlees, in het begin alleen gekookte en fijn gesneden kip, toen ook vis en nu eigenlijk alles. zelfs saucijsjes hier haal ik dan wel het vel ervan af. ze is dol op lasagna en pasta, ze eet dus ook al gehakt.
ze is nu wel in de fase dat ze zelf wil eten, heel lastig. dus geven we haar stukjes eten en voeden we haar tussendoor. dit gaat prima.
groetjes steffie

he gaby,
mijn dochter net acht maanden eet ook al een tijdje vlees, in het begin alleen gekookte en fijn gesneden kip, toen ook vis en nu eigenlijk alles. zelfs saucijsjes hier haal ik dan wel het vel ervan af. ze is dol op lasagna en pasta, ze eet dus ook al gehakt.
ze is nu wel in de fase dat ze zelf wil eten, heel lastig. dus geven we haar stukjes eten en voeden we haar tussendoor. dit gaat prima.
groetjes steffie

he gaby,
groetjes steffie

he gaby,
groetjes steffie

Terug
Bovenaan