groente

mijn zoontje is nu zes maanden. hij krijgt opvolgmelk en een fruithapje. Nu mag hij ook beginnen met groente te gaan eten. nou is mijn vraag hoe laat kan je dat het beste geven. Hij krijgt zijn laatste fles om 19.00 uur en gaat dan naar bed. Ik mag deze fles nog niet laten vervallen.

graag jullie reactie
 
HOI,
IK HEB EEN DOCHTER VAN 6 MAANDEN.
DIT IS HAAR EETSCHEMA.
7.00-FLES
11.00-GROENTE
15.00-FRUIT
18.00-FLES
22.00-FLES
IK GEEF DUS OM 11.00 UUR HAAR GROENTE.
MOCHT ZE ER DAN LAST VAN HEBBEN (B.V. KRAMPJES) DAN HEEFT ZE DIT IN DE MIDDAG EN NIET S'NACHTS. DIT IS FIJNER VOOR JOUW EN VOOR JE ZOONTJE.
 
Hallo,
Meestal begin je toch met een paar lepeltjes om het op te bouwen. Zo kun je even kijken waar het het beste in jou schema past. Het schema van mijn zoontje is als volgt.
7.00 fles
10.00 fruithapje
11.30 fles
15.00 liga + drinken
17.00 groentehapje
19.30 fles
Misschien heb je er wat aan. Veel succes.Groetjes Renate
 
ik geef mijn dochter dit. 7.00 fles, 10.00 fruit, 11,30 brood, 12.30 fles, 14.00 drinken env koekje, 15.45 groente en toetje, 19.00 fles eerst deed ik har later de groente geven om 17.00 maar toen wou ze de fles niet van 19.00 en nou gaat het goed.
 
Ik geef mijn dochter van dik 7 mnd s'avonds haar prakkie en toetje. Ze doet het er heerlijk op. Is ook makkelijk met weggaan s'middags, dan kan je gewoon fles en liga meenemen.
 
gewoon groetenhapje rond avondeten doen, zo na 1700 uur met een lekker toetje (babydanoontje is heeerlijk), en dan kan je altijd om 1900 nog flesje geven, want als ze ouder zijn gaan ze toch ook prakkie meeeten dus zo wennen ze toch aan die timing, groente hap sóchtens geven vind ik wel vreemd, wij eten zelf toch ook niet ons prakkie in de ochtend!!!!
 
Ik gaf mijn zoontje altijd gelijk met ons avondeten om 17.00 u zijn groentehapje.
Dan kon hij gelijk wennen aan die tijd, want als hij ouder wordt gaat hij op den duur ook op dezelfde tijd eten als zijn ouders, ideaal dus.
Dus gewoon rond avondeten doen.
 
Terug
Bovenaan