Groente

Zo, meteen maar even een vraagje stellen.....hahahaha.

Hoe doen jullie dat met groente geven.
Tom vind groente echt niet lekker.
Zodra hij een hapje neemt begint hij meteen te kokhalzen en spuugt het daarna meteen weer uit!
Ik probeer het nu al 2 weken maar hij vindt het echt niet lekker.
Iemand een goede tip voor mij....

Groetjes Floor

hoi toflo

geef je potje of vers, misschien dat je daar nog mee kan wisselen, sommige kinderen hebben liever potje en anderen liever vers

ik heb er zelf geen probleem mee gehad dus heb geen gouden tip..sorry

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Ik heb al vers en een potje geprobeert, maar geen succes helaas.
Vanavond heb ik een half potje fruit door de worteltjes gedaan en dat vondt hij al wel wat lekkerder, het kokhalzen was over, maar echt lekker vondt hij het ook niet  ....  hahahaha.
Wat kunnen kinderen een vies gezicht trekken .....hahahahaha

Groetjes Floor.

misschien nog ene andere tip
als het eten nog erg heet was en ze had echt heel erg honger, of ze vond het niet erg lekker (inderdaad soms kunnen ze raar kijken haha)dan deed ik er wel eens wat appelmoes doorheen, ok het is niet echt goed maar ze at het dan wel goed..
langzaam heb ik het beetje wat ik erin deed weg gelaten en ze heft er nooit moeilijk om gedaan
dus misschien toch een tip haha

groetjes Veronique

Ik had voor Yoëll peen en erwtjes gemaakt en dat was niet echt een succes. Hij had wel gegeten, maar heel weinig.
Gister had ik wokgroente, daar zaten allemaal wat zoetere groente in, dat was op en meneer wilde nog meer!!

Misschien is het dat hij gewend is aan de zoetere fruitsmaak en de groente is natuurlijk niet zo zoet.
Probeer bv een keer bruine bonen met appeltjes, das vrij zoet (ik vind het niet te eten hihi) Maar Yoëll heeft dit als favoriet.

Succes

Pauline

Terug
Bovenaan