groentehap/schema

Hoi,
ik ben gisteren begonnen met 2theelepeltjes worteltjes.Langzaam opbouwen.Maar wat is nu beste.Voor de fles van ongeveer 16 u geven of tussen fles 16 en 19.30 in?Ik deed gisteren voor fles 16   en dan even wachten en dan fles.Ik had begrepen als ze echt zo een heel potje op kunnen dat fles kunt minderen(dus die van 16 ) en op gegeven moment valt die weg.....klopt dat?
Nu krijgt ze(ze is 5 mnd en 4 dgn)
8.30 : 210 +7 sch
10/10.30 half potje fruit
11.45: 210 + 7sch
-+16.00 ietjes groente en dan fles 210 + 7 sch
19.30 2.55 voeding 2 (nutrilon schepjes ) rijstebloem
Tussendoor nog 2 keer 35 cc sap(diksap en water)
De flessen drinkt ze niet leeg behalve de avond fles,dus denk dat ik 180 met 6 sch ga maken.
groetjes gaby(mama van romi)

Hoi,

Ik gaf de groente tussen 17.00 en 18.00 uur. Rond 7 maanden heb ik de fles van 16.00 uur vervangen door een flesje diksap met een klein rijstwafeltje.
Toen mijn zoontje meer groente kreeg (met twee theelepels bedoel je waarschijnlijk twee eetlepels?) ben ik de fles met rijstebloem 's ochtends gaan geven. Ik geef nog altijd 180 water en 6 scheppen melkpoeder voor de flessen.

Groetjes,
Marianne

Hoi,
Nee ik geef 2 theelepeltjes,vandaag al 3....ze heeft waarschijnlijk koemelk allergie en dan moet je voorzichtig opbouwen,vandaar....
Hmmm....ik dacht voor de fles geven,en zo geeft ze aan mam ik heb genoeg melk....heeft ze altijd gedaan,stop is bij haar stop...

gr gaby

Hoi Gabi

Mijn dochtertje Zoë is 8mnd en heeft bijna t zelfde schema als die van jou..

Zij wil nog niet van haar flessen af en ook wil zij nog niet wennen aan de groente hap.. dus ik doe het net als jij..

Tussen 6 en 7.00uur 1ste fles,
rond 10 half11 potje fruit,
tussen 12 en 13.00 een papfles,

en dan  rond 4 uur half 5 een paar hapjes groente waar ze echt geen zin in heeft en daarna een halve fles.. en 's avonds rond half8-8uur de laatste fles.

En tussendoor natuurlijk nog sap en of stukkie liga..

En als ik dan hoor van andere mama's van mn zwangerschapsclubje.. die zitten al volop aan brood, groente noem t maar op.. ach en t maakt mij niet veel uit hoor, ze doet t verder goed dus, heb weinig te klagen!

Grtjs Chantal en Zoë !!

Terug
Bovenaan