Groentehapje lekkerder dan Fruithapje..

Hoi Mama's,

Raar maar waar;

Kay heeft gisteren voor het eerst een groentehap gekregen en vond het súper lekker!
Geen geworstel of gehannes, zelfs niet bij de eerste hap, maar een smakelijk gezicht afgewisselt met een big smile.. Het kon ook allemaal niet snel genoeg en je zag hem echt genieten!

Ik was erg verbaast, want had het ergste verwacht, want tuingroenten met rijst klinkt al niet bepaald als muziek in je oren haha..

Raar eigenlijk dat hij de groenten lekkerder vind dan fruit.

Hoe dan ook was het een groot succes!!

Esmé mv Kay

Esme,

Ik ben dinsdag begonnen met groentehap en ik dacht precies hetzelfde dat wordt bekken trekken, maaar Lotte vind haar groentehap ook lekkerder dan haar fruithapje.
Worteltjes wel, maar bloemkool gaat ze van kokhalzen die vind ze dus echt vies.

Groetjes,

Lil mv Lotte 23 weken

Hoi,
Danique vind allebei wel lekker maar met de groente hap gaat ze helemaal uit haar dak en moeten we echt opschieten met een volgende hap hahaha.
Ik zat te denken misschien komt het wel omdat de fruit koud is en groente warm. Koud zijn ze natuurlijk niet gewent.Inverband met de warme flessen.
Maar inderdaad de bloemkool ging ze ook van kokhalzen..vinden mijn man en ik niet erg want wij vinden bloemkool ook niet lekker
groetjes Kim.

Hoi,

Ook hier heeft ons meisje helemaal geen moeite met de groentehap, ze vind het nu echt lekker. Evengoed heeft ze net zo graag fruit, en vooral zelf gemaakt prakje. (banaan, liga en sinaasappel)

En esmee ook hier ging de tuingroente met rijst erin alsof het niks was...
Nou geniet er maar lekker van, tenminste ik vind het geweldig om te zien hoe inze kleine zo lekker kan smullen.

groetjes pally

Thomas vindt groente ook veel lekkerder dan fruit. In het begin zat hij gewoon te griezelen en te kokhalzen bij fruit (nu gaat het gelukkig beter) en de groente kon hij maar niet genoeg van krijgen.

Bij ons gaat het net andersom. Fruithapje is jammie, maar groente, nee hoor mondje gaat stijfdicht. Ik zal ook anders eens die tuingroente proberen. Ze is morgen 6 maanden. Ik heb al alles geprobeerd met de groenten: wortels, brocoli, bloemkool, potjes, zelf gemaakt, maar madam hoeft het niet. Heb het al een keer gemengd met banaan, dat ging wat beter.Nou ja we blijven het proberen.

Terug
Bovenaan