groentehapje

Hallo,
drie weken geleden ben ik begonnen met het geven van groentehapjes aan mijn dochtertje (vijf maanden), maar eten ho maar. Van alles geprobeerd, potjes Olvarit, potjes van Nestle en zelf gepureerd. Van boontjes tot worteltjes met en zonder appelmoes. De vruchtenhapjes zijn geen probleem (zoete smaak.) Heeft iemand nog een suggestie?
 
Mijn dochter moest ook niets van enkel groente hebben. Toen ze 7 maanden was ben ik begonnen haar met de pot mee te laten eten, dus gewoon vlees, aardappel, alles dus, zolang het niet te gekruid of te zout is. Ook ging ik haar bruin brood geven. Dit werkt bij haar prima en op deze manier gaat ze ook langzaamaan sommige groentes meeëten.
 
Hoi Petra
Mijn zoontje moest ook niets van groente en fruit hebben. Ik ben toen 2 weken weer gestopt en nog een keer geprobeerd. Vanaf 6 maanden ben ik begonnen met elke dag een hapje aan te bieden en af en toe gingen er 3 hapjes in. Met 6,5 maanden moet hij ineens gedacht hebben...dit is toch wel lekker en begon ineens goed te eten. Dus nog ff geduld, het komt vanzelf wel.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan