Groentehapje

Hoi,

Op aanraden van het CB zijn wij bij ons 4 mnd oude zoontje toch maar begonnen met groentehapje (dit zou beter zijn dan beginnen met fruit?!)

Ze zeiden: het gaat eerst vast niet om meer dan 2 tot 4 hapjes.... NIET DUS! Als het aan meneer zou liggen zou die het hele potje leegeten, maar dat gaat me echt te ver.
Hij heeft nu pas 2 dgn worteltjes gehad, maar er gaat met gemak een half potje in en dan brullen... nu combineer ik het maar en vervang ik één fles door een half potje en een halve fles.

Kan dit eigenlijk wel of moet die echt 5 hele flessen hebben?
 
Ik ben bij mijn dochtertje met 4 maanden ook begonnen met potjes. Ik gaf gewoon naar het gelang dat ze wou hebben. Als hij verder nergens last van heeft. Waarom zou je dan niet meer geven? Succes. ps. die van mij zat al snel op de ochtend potje fruit en in de middag potje groente.
 
Mijn dochtertje is nu 5,5 maand en zit al op fruitpotje van 6 maande en groente potje van 6 maanden met daarbij nog 5 flessen voeding. Als ze die flessen niet op uur en tijd krijgt gilt ze zelf wel hoe laat het is. Ga zodra ze een boterham mag hebben toch proberen af te bouwen.
 
Terug
Bovenaan