groentehapje


Hallo, moeders

Even een vraagje mijn dochter is 5,5 maand en ik ben al begonnen met het fruithapje dit gaat prima, nu proberen wij het groentehapje , maar welke smaak ik ook probeer ze houdt of de mond dicht of ze blaast het uit en kokhalst. alle smaken al geprobeerd en ook een paar dagen achter elkaar hetzelfde groentehapje , .maar geen succes. Wie kan mij hierin advies geven ??????
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groetjes Patricia
 
Hoi Patricia,
Ik denk dat je even 2 weken moet wachten en dan weer proberen.
Mijn zoontje was pas 7,5 maand voordat hij groente en fruit at. En idd zoals je al deed een paar dagen hetzelfde aanbieden zodat ze aan een smaak kunnen wennen.
Groetjes Renate
 
Hoi naamgenootje!

Ik sluit me aan bij Renate, gewoon even wachten en dan weer opnieuw proberen. Niet dwingen groente te eten want dat werkt alleen maar averechts. Het komt vanzelf goed. Ander vraagje: is de groente misschien te warm of te koud? Justin luste zijn groente uit een potje nl. beslist niet als het te koud was.

Succes!

Patricia mama van Justin
 
Hallo, allemaal

Bedankt voor jullie reactie op mijn gedoe met het groentehapje
We zullen het uitproberen en dan horen jullie het wel of het gelukt is.
Bedankt, groetjes patricia en anouk.
 
Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Fruit ging prima, en de groente echt niet. Alles geprobeerd ook wat hierboven vermeld wordt. Dit was ook geen succes. ik ben 2 1/2 maand bezig geweest om het naar binnen te krijgen. niet gelukt. Nu doe ik een beetje roosvicee erdoor. En hij eet het helemaal op. Hij vind het heerlijk. Dit bouw ik uiteraard wel af. Maar succes verzekerd. Hij is nu 7 maanden en eet eindelijk groente. Veel succes, El
 
Terug
Bovenaan