Groentehapje!

Hallo meiden,

Over 4 daagjes is onze Tim alweer 4 maanden! In overleg met de kinderarts zijn we gisteren begonnen met een groentehapje: wortel! Zelf gemaakt, lekker vers en gestoomd. Hij deed wel steeds zijn mond open, maar duwde het eten ook wel weer naar buiten. Op het einde ging het steeds beter. Vandaag dus weer aan de wortel. Heb gisteren al een voorraadje bloemkool en wortel gemaakt en ingevroren (ideaal, die bakjes voor ijsklontjes!). Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Als groente goed gaat, gaan we pas beginnen met fruit.

Gr Ingrid

lekker hoor dat hij het zo geod doet,
wij hebben het zelfde eerst een paar dagen alleen fruit en later als dit goed gaat over op de volgende stap zoals fruit en groente.
mijn mannetje heeft sinds gisteren peer gehad. en vandaag heeft hij er vanmorgen ook een flesje diksap appel bij gekregen.
vond dit ook erg lekker.
hij heeft vandaag ook weer gepoept en ik moet zeggen het stinkt nu echt.
was eerst bijna geurloos.
is dus wel even wennen. Hihihihihi

Hola
Hier heb ik nog niet met groeten geprobeerd,maar fruit gaat heel goed,hij is begonnen met de saap van een mandarijn volgende dag saap van een kiwi en gisteren de geraspte appel.
Hij huilt als ik stop met geven maar ik weet niet zeker hoevel moet ik geven dus ff overleggen met cb.

Mijn oudste kreeg ook eerst fruit, maar was daar zo aan gewend dat hij de groente daarna niet wilde. Was niet zoet genoeg denk ik.... Daarom nu andersom!

Vandaag voor de 2e keer wortel gegeven., zo'n 1-2 eetlepels. Hij heeft het helemaal opgegeten en vond het zichtbaar leuk en lekker!

ff een vraagje over die ijsklont bakjes...ik had dat namelijk ook gelezen maar hoe dek je dat af?
Heb je een speciale deksel daarvoor of gewoon met huishoudfolie?

Terug
Bovenaan