Groenten en Fruit

<p>haai allemaal</p><p>ik ben benieuwd hoeveel groenten en fruit jullie kleintjes eten.</p><p>onze dochter krijgt 4x een fles van 180 en een half potje fruit en half potje groenten. soms eet ze hem bijna leeg dan blijft die mond maar open gaan.  ze is bijna 6 maanden.</p><p> </p>
 
Onze zoon is nu 8.5 maand oud. We geven hem alleen nog een fles van 120-150 als ie gaat slapen +-3x p dag. Daarnaast eet hij een zakje knijpfruit, potje groenten(mix), soms een wortelchipje en yogolino bakje. Niet altijd alles gaat op, maar naast zijn fles is de rest ook heel interessant vind hij ?
 
Onze zoon is nu 8.5 maand oud. We geven hem alleen nog een fles van 120-150 als ie gaat slapen +-3x p dag. Daarnaast eet hij een zakje knijpfruit, potje groenten(mix), soms een wortelchipje en yogolino bakje. Niet altijd alles gaat op, maar naast zijn fles is de rest ook heel interessant vind hij ?
 
Onze zoon is nu 8.5 maand oud. We geven hem alleen nog een fles van 120-150 als ie gaat slapen +-3x p dag. Daarnaast eet hij een zakje knijpfruit, potje groenten(mix), soms een wortelchipje en yogolino bakje. Niet altijd alles gaat op, maar naast zijn fles is de rest ook heel interessant vind hij ?
 
Onze zoon is nu 8.5 maand oud. We geven hem alleen nog een fles van 120-150 als ie gaat slapen +-3x p dag. Daarnaast eet hij een zakje knijpfruit, potje groenten(mix), soms een wortelchipje en yogolino bakje. Niet altijd alles gaat op, maar naast zijn fles is de rest ook heel interessant vind hij ?
 
Wij geven al vanaf het begin (5,5 maand ongeveer) zoveel mogelijk vers gepureerde groenten en fruit! Groenten even goed koken, beetje melk of water erdoor als het erg stevig blijft na het pureren. Fruit zocht ik gewoon altijd lekker rijp fruit uit, dat is van zichzelf al zacht dus hoef je niet te koken (alleen een appeltje wilde ik wel eens opwarmen om wat zachter te maken in het begin).
Ons zoontje is inmiddels 8 maanden en eet heerlijk veel groente en fruit (en brood is hij ook dol op). Begonnen rond 5,5 maand dus, eerste weken zomaar lepeltjes, na 2-3 weken had hij ineens de smaak te pakken en nu eet hij gerust 2 stuks fruit en 200 gram groente/avondeten!
 
Terug
Bovenaan