groentepap en laatste fles??????

Hela,
Hier ben ik nog eens. ben een tijdje niet geweest omdat ik eerst een beetje aan mezelf terug gewoon moest worden. Ik ben dus opnieuw begonnen met AD, dus na een weekje ga ik me weer wat beter voelen en ik voel het nu al. Ik ben rustiger. Mijn tante geeft me reikibehandelingen en dat helpt ook wel wat, maar dat doet er nu niet toe.
Ik zit dus met een probleempje, kort vertellen:
Wiebe zit nu op het volgend schema:
7.15: fles 240
9.30: fruitpap
10.00: slapen
11.30: wakker
12.00: boterham
15.15: fles
16.00: slapen
17.30: groentepap
20.15: fles
20.45: slapen
Was vandaag bij onthaalmoeder en die heeft als slaaptijden: 9.30 tot 10.30 en van 13.30 tot 15.30, dus heel andere tijden als wij, dus Wiebe slaapt dikwijls als de rest op is en andersom. Maar wij willen dat ook wel vervroegen, want we willen Wiebe 's avonds ook vroeger slapen doen. 20.00 u lijkt ons een mooie tijd. Maar we willen het stilletjesaan doen. En dat is het probleem niet, maar hij drinkt dus 's avonds zijn flessen niet meer leeg. De onthaalmoeder stelde voor om de groente naar 's middags te verhuizen en de bokes naar 's avonds. hem 's morgens ook een boke te geven en in de namiddag om 4 u fruitpap. Nu weet ik het dus niet meer.En nu vroeg ik me dus af hoe dat bij jullie zit? Drinken jullie kindjes ze nog wel leeg? En wat zijn jullie tijden zowat rond deze leeftijd??
grtjs, Bea

Ik weet niet hoe oud je kindje is,maar ons zoontje van 8,5 mnd krijgt het volgende
8:00uur 200ml opvolgmelk met 5 scheppen banbix(op een bord.
10:00uur potje fruit
Dan voor de tv in de wipper een slaapje doen.
!2:00uur boterham en een fles van 90 ml erna(drinkt hij niet altijd op)
Dan naar bed tot 14:30 uur
!5:00 uur thee+halve liga
17:00 uur groente,vlees en aardappelen
19:30 uur fles 180ml(gaat meestal tot de helft leeg)
En dan naar bed

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

groetjes van de mama van Jarno

Terug
Bovenaan