Groentje op het forum

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen en wat vragen stellen...
Mijn naam is Daniëlle en ik ben 25 jaar oud. Mijn man en ik zijn al langer dan een jaar bezig om zwanger te worden. Dit is dus nog steeds niet gelukt. Ik word nu onderzocht omdat ik laatst 3 maanden ongesteld was. De oorzaak hiervan is nog niet bekend. Ik zelf denk dat ik moeilijker zwanger word omdat ik last heb van overgewicht. Herkennen mensen dit probleem? Ik hoop op dit forum in ieder geval wat herkenning te vinden. Het niet zwanger worden maakt me af en toe best depri.

Goed... Nu een heel knullige vraag...
Wat bedoelen jullie toch met NOD??? Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar kan het niet vinden.

Liefs,
Daniëlle

NOD is Niet Ongi Dag, de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden.
Maar iedereen hoopt natuurlijk hier dat ze het niet worden.
Zelf heb ik overgewicht en de eerste dat ik wanger raakte was eigenlijk een ongelukje.
1 keer   klussen   en het was gelijk raak.
Inmiddels is mijn dochter 3,5 jaar en   zijn we al in ronde 5 beland voor een tweede kindje.
Het kan schadelijk of zo zijn voor je ongeboren kindje als je overgewicht heb.\
Maar goed.
En natuurlijk hartelijk welkom hier op het forum.
Hier kun je echt alles kwijt wat je maar kwijt wil er is altijd wel iemand die ee antwoord voor je heb.

Enne s6 met zwanger worden.

Liefs Anouska

hoi danielle,

wat vreselijk dat het zo lang duurt voor jullie om zwanger te worden, ik wil je dan toch ook heel veel succes wensen en ja ik weet dat het cliche klint maar toch...

geef de moed niet op meid!!!

en wat betreft je vraag over de NOD dat betekend : Niet Ongie Dag, dus dat is de eerste dag dat je niet ongesteld word( je eerste overtijd dag zeg maar)
en die hopen we natuurlijk allemaal vlug te krijgen

oh ja enehhhhh natuurlijk van harte welkom op dit forum!!!!!!!

liefs venessa

oh ja sorry hoor cheranou , je was me net voor met plaatsen van berichtje, ik denk dat we alletwee tegelijk aan het schrijven waren

groetjes venessa

en voor danielle nu weet je in ieder geval zeker wat NOD dag betekent

quote: venessa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-04-2006 12:16:16'));

oh ja sorry hoor cheranou , je was me net voor met plaatsen van berichtje, ik denk dat we alletwee tegelijk aan het schrijven waren

groetjes venessa

en voor danielle nu weet je in ieder geval zeker wat NOD dag betekent

Hahaha kan gebeuren he,
Vind wel lachen

Hahaha, oké dat verklaart dat ik het niet kon vinden. Bedankt voor jullie (dubbele  uitleg) en sowieso bedankt voor jullie reactie. Ik al een paar berichten gelezen en vind het wel fijn te merken dat ik toch echt niet de enige ben (klinkt wat cru, maar ik bedoel het goed).
En Charanou... Dat is toch wel een opluchting voor me. Ik blijf het net als jullie allemaal gewoon proberen!

Liefs,
Daniëlle

Terug
Bovenaan