groentje

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
Voel me wel een groentje hier...
na een paar weken te hebben mee gelezen, toch maar de stap gewaagd om mee te praten in dit forum...
 Die weken waren ook wel nodig om de `codes ´te ontcijferen die iedereen hier gebruikt...
 De rode duivels, ongie, nod, eieren, klussen...maar ik geloof dat ik ze door heb...!
Ben er langzaam aan ook aan toe om het er eens met iemand over te hebben..
We hebben namelijk besloten om het verder aan niemand te zeggen dat we aan het proberen zijn om een kindje te krijgen en dat valt me, hoewel ik daar helemaal achter sta, toch wel een beetje tegen, merk ik.
Meestal praat ik veel met vriendinnen over wat me bezig houdt en nu dat niet kan is dat soms lastig.
Daarom deze manier...
ben benieuwd...

groetjes!

Hee,
 Welkom op het forum!!

Ik kan het me helemaal voorstellen wat je zegt! Ik vind het ook erg moeilijk om het tegen niemand te zeggen, inmiddels weten twee vriendinnen van mij dat we bezig zijn..
Kon het gewoon niet voor me houden!

Denk dat ik nu zwanger ben, had vanmorgen een licht streepje dus hoe ik dat nu weer geheim moet houden....??

Hoe lang zijn jullie al bezig?
Succes en gezellig dat je mee komt kletsen!

Anne!

hoi!

wat leuk om nu al iets van iemand te horen!
jeetje.. spannend voor jou, zeg!
Hopelijk zijn je vermoedens waar en wordt dat lichte streepje een hele duidelijke.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
We zijn  met ingang van het nieuwe jaar begonnen ( goed voornemen!). Nog niet zo lang dus maar wel heel spannend.

Ik zal voor je duimen.

groetjes, Lieke  

Hoi Lieke Tinke,

Nou, gezellig dat je er bij bent.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je het aan iemand kwijt wilt dat je bezig bent zwanger te worden.
Ik kan het wel redelijk goed voor me houden maar nu weet mijn zusje het toch. Dat was omdat ik vorig weekend een miskraam heb gekregen. Dat wilde ik toch echt aan iemand kwijt.
Maar verder weet niemand iets.
Spannend allemaal he? Ik hoop dat het jullie lukt snel zwanger te worden!

Liefs, Winnie.

Hee Winnie!

Wat vervelend voor je dat het mis is gegaan! Sterkte!

En Lieke!
Wij zijn sinds vorig jaar februari bezig, nu zo'n 13 maanden dus.. Ik werd niet goed ongie, ben 6 keer ongi geweest in 1 jaar... Daarna doorverwezen naar de gyn, die heeft mijn schildklier medicatie aangepast waardoor ik wel ongie werd en een ovulatie kreeg.. Dat was begin februari dit jaar en  nu dus (zeer waarschijnlijk) zwanger!!

Wens je veel succes en hoop dat je snel zwanger bent!
Ik vind het ook wel prettig als iemand het in mn omgeving weet, kan je het ook af en toe over hebben.. Mijn vriendinnen weten van mijn schildklier problemen en dat het dan langer kan duren voordat het raak is, dus die vragen gelukkig niet elke week of ik zwanger ben.. Dat scheelt!

Nou nogmaals succes!!!!!
Liefs Anne!

Hoi Winnie!

Wat erg voor je.. was je al lang zwanger? in die omstandigheden kan ik me inderdaad goed voorstellen dat je het aan je zusje vertelt. Ik wens je heel veel sterkte toe!

Hoi Anne,
Dus eigenlijk is alles heel vlot verlopen nadat je medicatie was aangepast!
Ik hoop echt dat het zo is. Laat je het nog even weten over een paar dagen als je heel zeker bent?

Wel gek zo hoor... dat je nu met twee meiden praat die je helemaal niet kent maar die toch zo met het hetzelfde bezig zijn. Al is dat in  jullie beide  gevallen ook wel weer heel tegenstrijdig. Ik hoop in ieder geval voor jullie allebei dat je wens mag uit komen!

groetjes, Lieke

Hoi lieke tinke,

Ik ben ook maar net bezig en voel me hier net zo groen als jou  Had ook eerst even paar weken hier gelezen ,want je denkt er toch even over na om hier te gaan schrijven toch.Al die termen inderdaad ,nod,RD enz ,had er ook even over gedaan voor ik het doorhad.Maar heb het nu ook door.Ik heb er ook veel moeite mee om het er met niemand over te hebben hoor,valt me ook zwaar.Dacht dat ik er wel tegen kon ,maar is erg moeilijk.Ook ben ik er zoveel mee bezig,dat ik me soms afvraag of dat wel gezond is ,maar wil het zo graag.Mijn vriend word gek van mijMaargoed ,het is wel fijn om hier lekker van je af te schrijven toch.En mijn NOD is ongeveer 14 april,maar weet dat niet helemaal zeker,maar denk het wel.

groetjes Paulien

He Lieke!

Welkom!!!!!
En we zijn allemaal groentjes geweest he???? haha
Fijn om het met de meiden te delen he? Wij hebben ook nog niks gezegd tegen iemand alleen hebben we ons versproken bij mn schoonouders!
Gelukkig vragen ze niet constant: is het al zover?????
Lekker van je afkletsen!
xie maantje

Terug
Bovenaan