groepjes !! ?? ??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal.....
Heel gezellig hier hoor!
Maar het valt me op dat er hier echt groepen zijn die veel kletsen met elkaar zeg maar
Of zie ik dat mis???
Als ik zo in de topics lees en de titels zie....
Zijn er echt hechte groepen? leuk hoor!
Ga zo door dames.....
Gezellig hier...
Hihi, wou ik gewoon ff kwijt....
Succes allemaal met zwanger worden/klussen!!
Liefs mij

Nee, je ziet het goed. Een aantal dames kletst met elkaar in groepjes, die vaak spontaan zijn ontstaan. Daarnaast zijn er soms vragen van mensen die algemeen beantwoord worden door iedereen die er zin in heeft (zoals nu). Soms mondt zo'n algemene vraag ook uit in een nieuw groepje.
En soms zijn er oproepen van mensen die dan weer een leuk groepje willen vormen.
In de meeste groepen/onderwerpen kan je ook gewoon reageren als je dat wilt, als je je netjes even voorstelt en vraagt of je mee kan kletsen. Sommige  groepjes vinden  dat niet altijd prettig, maar dan wordt dat wel gemeld. Dat is niet persoonlijk, maar gewoon omdat zo'n groepje dan al maanden met elkaar kletst en elkaar goed kent en liever met elkaar blijft. Andere groepjes hebben geen bezwaar tegen nieuwe meekletsers.  Het is gewoon een beetje uitproberen. Het helpt als je een groepje zoekt met mensen die ongeveer in dezelfde situatie zitten (dus bijvoorbeeld even lang bezig zijn of ook al een kindje hebben, zoiets). Als je in een groepje wilt natuurlijk.
Groetjes Esk

Terug
Bovenaan