groeten uit de cote d'azur

A

Anoniem

Guest
Hier even een mini berichtje uit het super warme en zonnige zuid-frankrijk!
Ga niks lezen ofzo, maar wil even zeggen dat het hier heerlijk is en dat ik Nederland helemaal niet mis!
Ook Kian is een voorbeeldig vakantie-kind!!!
Tot over 1,5 week!
Liefs Nelleke, Ruben en Kian!

Nog lekker blijven genieten zou ik zeggen!!

groetjes pally

Je hebt helemaal gelijk hoor geniet er maar lekker van!!
gr Jolanda mv Francesco

Geniet er nog van, want het is zo weer voorbij.

Een vakantiegroet voor jullie vanaf ons vakantieadres Place d'Oisterwijk!!

Salutos

Fonske, Merijn en Siebe

Zoooo, de mannen liggen op bed, de viva is bijna uit, de WIJ-jongeouders-1-special is al uit, verlanglijstje gemaakt......Mamma moet zich weer even zelf vermaken! En aangezien het vandaag bewolkt is gaat mamma even achter het internet. Wel irritant typen want dit is een frans- toetsenbord. Ik heb 'm wel op Engels gezet, maar de letters staan nog door elkaar. Gelukkig kan ik bijna blind typen, maar toch wel lastig.
Wat hebben jullie veel geschreven zeg!! Ik zag (op zoek naar deze topic) al zoveel leuke onderwerpen voorbij komen! En dat moet ik daaaaarvoor nog 1,5 week lezen. Gaat niet lukken nu, maar vind het wel leuk weer eens wat foto's te zien. Leuke vakantiefoto Fonske!!! :Lekker spetteren!!
Nou, ik hoorde dat het heerlijk weer is in Nederland dus jullie liggen vast allemaal met je gat in het zand, of met de voeten in een badje!
Geniet ervan!!!
Liefs Nelleke

Nelleke toch!!
Hoezo verslaafd, hahaha! Kun je ons niet missen meid!

Geniet maar lekker van je vakantie hoor!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Bojour Nelleke,

Zou het wat uitmaken als je in het frans typt.....?
Met dat lekkere weer valt het hier overigens wel mee, tenminste in midden nederland is het bewolkt, waait het en is het niet warmer dan 19 graden. Afgelopen weekend was het per ongeluk even lekker, maar dat is alweer voorbij.

Geniet nog lekker en tot gauw weer op het forum vanuit huis!

Susan, mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan