Groeten vanuit Oostenrijk!

Hoi meiden,

Wij zijn op wintersport in Oostenrijk en hebben de laptop mee omdat we om en om met onze vrienden mee gaan skien (1 past op de kids). Jens slaapt en Mette speelt dus ik kwam even neuzen op het forum.
Het is hier heerlijk! Lekker veel sneeuw en ons chalet ligt aan de piste. Het is een park van landal dus alle faciliteiten voor de kids zijn er. We hebben zelfs traphekjes en beveiligde stopcontacten in de hele hut. Kortom we genieten even lekker van een weekje sneeuw. Voor de nieuwschierigen...hier zitten wij: http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/oostenrijk/karinthie/bad-kleinkirchheim

gr.Ing

Hoi Ing,

Heerlijk even een weekje weg! Zou zelf niet snel de kou opzoeken, het is hier al koud genoeg.
Lekker dat jullie toch om beurten kunnen skien!

Nog veel plezier,

groetjes Maris

o wat lekker zeg!
Wij hebben dit jaar de wintersport overgeslagen omdat Shira nog zo klein is, maar als ik dit zo zie....
Heerlijk en nog kindvriendelijk ook!

Geniet lekker van je vakantie en leuk om vanuit daar wat van je te horen.

groetjes Tamar

Tis inderdaad een aanrader met kids!! Wij gingen voordat we kinderen kregen altijd in Val Thorens, Belle Plagne en meer van dat soort oorden skien maar das niks met kinderen dus nu Landal en dat valt ons alle behalve tegen. Het aantal km piste is prima. Veel rood ook dus uitdagend genoeg en er is een zwembad voor de kids, een babyweide om te sleen enz. Kortom we gaan nog wel eens terug. We vinden het zelf ook lekker dat we direct aan de piste zitten zodat we van en naar ons chalet op de ski's kunnen komen. We hebben een vrijstaande chalet gehuurd samen met vrienden. We zitten in de 4e van rechts als je de foto op de site ziet. Kortom voor wie nog eens naar de sneeuw wil... ga alleen wel in januari en niet in maart want het ligt lager dan gemiddeld en je wil natuurlijk wel sneeuw.

Ik ga Mette en Jens in bad doen en me dan klaarmaken voor mijn skibeurt! Ik ga vanmiddag de berg weer op.

gr. ing
ps het is hier minder koud als in nederland. We zagen het journaal brrrrrrrrrrr.

Terug
Bovenaan