Groeten vanuit Oostenrijk!

Hoi meiden,

Wij zijn op wintersport in Oostenrijk en hebben de laptop mee omdat we om en om met onze vrienden mee gaan skien (1 past op de kids). Jens slaapt en Mette speelt dus ik kwam even neuzen op het forum.
Het is hier heerlijk! Lekker veel sneeuw en ons chalet ligt aan de piste. Het is een park van landal dus alle faciliteiten voor de kids zijn er zoals sleebaantje, zwembad ed. We hebben zelfs traphekjes en beveiligde stopcontacten in de hele hut. Kortom we genieten even lekker van een weekje sneeuw. Voor de nieuwschierigen...hier zitten wij: http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/oostenrijk/karinthie/bad-kleinkirchheim Wij zitten in het 4e chalet van links als je de beginfoto ziet.

gr.Ing

Heerlijk genieten!!! Wij gaan in de voorjaarsvakantie een weekje weg. Niet op wintersport, want daar hou ik niet van.... Ben veel te bang!
Als het aan mn man ligt gaan we nog wel een keer op wintersport, als de kids wat groter zijn! Laat mama dan maar lekker wandelen en lezen!

Gr Antoi

Hahahahaha! Ik ben ook geen superheld hoor! Ik kan skien maar mijn man is veeeel beter op de piste. Landal ski life (daar zaten we) is wat dat betreft ook erg geschikt voor de niet skiers omdat er bv ook een zwembad, bollo club en meer vertier is.

gr.Ing

Ha Ing,

We zijn bekend met het Landal-pricipe en hebben al vele parken gehad! We gaan graag weekendjes weg. In de zomer gaan we altijd kamperen en naar het buitenland, maar ik denk dat we nog wel 3 of 4 keer per jaar een bungalowpark bezoeken. En dan last-minute, zo goedkoop mogelijk. Nu gaan we voor het eerst naar een Hogenboompark. Ben benieuwd. Aangezien we allemaal zwemmers zijn, moet er altijd een zwembad bij zitten!!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan