Groetjes van het forum moeders zomer 2006

Hallo meiden,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van het (natuurlijk) mooiste kindje ter wereld.
Ik sprong hier toevallig even voorbij. Het is een jaar geleden dat ik nog op het zwanger-forum zat en in augustus over ben gegaan naar het "zomer moeders 2006" forum. Het is daar bere-gezellig en ik hoop voor jullie dat dat hier ook gaat gebeuren.

Dit is dus gewoon even een nostalgische terugblik van mij. Ik weet nog als de dag van gisteren dat mijn zoon Tygo werd geboren en inmiddels is hij alweer bijna 10 maanden oud. (hij is van 31 augustus)

ff showen hoor...

pffff gaat snel hoor, alle cliché's zijn waar.... Geniet ervan ze zijn zo groot!!!

Heel veel plezier hier op het forum en geniet maar enorm van jullie kleintjes!!!

Groetjes happyM.

Hoi,

wat een lieve foto's zeg. De tijd gaat inderdaad snel. Gisteren ben ik voor het eerst alleen geweest met al mijn mannen en het is al weer zo vertrouwd.

Groetjes van Marloes

Hier nog een zomermama die jullie even wil feliciteren met de kleine. Geniet ervan want inderdaad ze zijn zo groot.

Hier mijn meisje ( Tess 10-08-2006)

Groetjes sandra mv nick (sept 2003) en Tess (augustus 2006)

Hey meiden
Gefeliciteerd met jullie hummeltjes ook ik ben een zomer mama
Danique is van 13 Juli 2006

Het gaat zo snel dus geniet er maar heerlijk van.

Liefs Ilse mv Danique

He wat leuk zeg!! Ik ben ook van het zomerforum 2006. Mike wordt 7aug al weer 1 jaar!!!
Meiden allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie beebs!!
De tijd gaat idd veel te hard!
En ikke natuurlijk ook ff showen!

liefs jen

Hier nog een zomer 2006 moeder...
Geniet van jullie kindjes en van de babytijd........alle clichés zijn zooo waar!!
Die van mij wil al graag zelf lopen...pff...
Hier is hij bijna 9 maanden.

Als jullie vragen hebben waar dan ook over en je komt er niet uit, laat een berichtje achter op het zomer 2006 forum. Alle onderwerpen zijn daar al eens aan bod geweest en er is altijd iemand die antwoord geeft.

Groetjes,
Ellen mv Julian (25-08-2006)

Terug
Bovenaan