groetjes vanaf Sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wij zitten nu midden in de Sinterklaasviering. Errug gezellig!! Maar een computer in de ruimte . Dus kon ik het niet laten om jullie even hallo te zeggen. Marissa is net bij Sinterklaas geweest. Ze wilde absoluut niet op schoot, en toen ik haar van zijn schoot af wilde halen pakte ze de baard beet van Sinterklaas. Ik heb dus eerst maar heel voorzichtig haar handje losgemaakt en haar toen pas van schoot gehaald. Ik zag het al helemaal gebeuren . Hier is het vooralsnog nog steeds droog. Hoop maar dat we ook nog droog thuis komen en dan spreek ik jullie vast vanavond wel weer.

groetjes Linda

Jij kunt het ook niet laten he? Ik denk dat we een top 5 maken met verslaafden, dat jij met vlag en wimpel bovenaanstaat; vanaf de JG-beurs en nu vanaf sinterklaas!
Wha ha ha!

liefs miranda

Hoi Linda,
Leuk je bericht...Ik zag het helemaal voor me. Je kleine meisje op de schoot van de Sint en dan zal ze wel effe die baard eraf trekken!

Erg herkenbaar...ik stond paar jaar terug met zweet in mijn handen maar moest eigenlijk ook vreselijk lachen...

Liefs Anouk

Hartstikke leuk dat je vanaf de Sinterklaasviering een berichtje naar ons stuurt! Ik ben nu erg benieuwd hoe het was.

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan