Groetjes vanuit Zwitserland

Hoii hoiii !

Even jullie allemaal alvast een hele fijne kerst wensen en een voorspoedig 2012 !!!!! Wat zal er voor ons allemaal een verandering plaatsvinden in het nieuwe jaar ! Spannend he !?? :D

Wij zijn even lekker aan het genieten in Zwitserland !! Ik was wel bang voor de reis er naar toe, je zit toch 12 uur in de auto.. maar het ging verbazingwekkend goed !! Nergens last van gehad :D
We zijn nog lekker even aan het genieten met z'n 2tjes (en de hond;)) ! Laatste keer dus nog even lekker van nemen !

Vandaag heerlijk in de sneeuw gespeeld en nu uitgeteld op de bank en zo lekker bijkomen in bad ! (mijn vader heeft hier een huisje dus het is echt een relaxvakantie:))

Nou dames, hele fijne dagen !! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat !!

Tot gauw !

Lieve groetjes vanuit Lausanne !!!!

Heerlijk, dat is pas echt zalig genieten en er lekker even tussenuit zijn... Zie je wel dat de reis mee viel. Je had je er zulke zorgen om gemaakt... Nou, nergens voor nodig.
Veel plezier nog en fijne feestdagen.
Liefs, Frederique

Bedankt !! Ja stom he !?? Zoveel zorgen om niets ;) ben erg blij dat we toch zijn gegaan en niet door die angsten thuis zijn gebleven !! We doen heerlijk rustig aan ;)
Vandaag alleen maar gerelaxed !! Lekker buiten wandelen, lezen op de bank, spelletjes spelen, luieren in bad ;) wat wil je nog meer haha !

Jullie ook fijne feestdagen !

Liefs

Terug
Bovenaan