grom

A

Anoniem

Guest
nou daar gaat mijn moeder instinkt pfff
ik had echt zo'n fijn voorgevoel, nog niet eerder gehad. maar helaas heeft mijn lichaam me toch echt goed voor de gek gehouden. gister had ik al gezien dat mijn temp. naar beneden was gegaan (weer onder de 37) dus kon me al voorbereiden, maar vandaag kwamen toch ook de duiveltjes zelf 1 dag voor mijn nod. en met vele tegelijk pfff. maar goed ronde 5 here me come. helaas geen 2011 kindje meer nieuwe nod 27 april en dan zit ik al in jan als ik doorreken. dus we gaan voor een nieuwjaarskindje (of vervroegd kerstkindje mijn dochter was ook 2 weken te vroeg)

Hey meid,

Erg jammer!! Moest daar laats ook aan denken.. Vorig jaar zeiden we 2011 wordt het jaar (hopelijk) dat we papa en mama worden.. maar als het nu niet lukt redden we dat ook niet meer..

Dan maar januari kindjes he!

Kussies

Heey meid,
Wat balen zeg!!!! Ondanks dat je het al had verwacht blijft het toch weer even flink balen!!! Nu op naar de volgende ronde! Hopelijk zijn de red devils snel weg en kun je weer aan de klus! (is toch het leukste hihi)

Liefs ciomama

jaaa klussen is altijd leuk en nog steeds leuk
voelt gelukkig nog steeds niet als een verplichting hahaha (maar meld man lief ook niet wanneer mijn eitje ongeveer komt hihi dat kannie vast niet aan)
maar baal wel aangezien ik voor het eerst deze maand echt het gevoel had dat het raak was. zo sterk heb ik dat nog niet eerder gehad, maar ja misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig. vijfde ronde valt op zich nog wel mee, maar bij mijn dochter was het eigenlijk meteen raak, dus daarom voelt het wel al een beetje moeilijk,
ach met frisse zin een nieuw begin.

Hier hetzelfde hoor. Was bij mijn dochter ook meteen raak. Je weet dat het niet realistisch is, maar ergens ga je toch een beetje vanuit dat het weer snel lukt. Nu zit ik net in ronde 3, dus mag nog niks zeggen! Maar ja, elke ronde is er één teveel en dus baal je even. Zo maar lekker een glaasje erbij pakken....

Mijn man heeft het duidelijk in de gaten wanneer mn ei is. Van 2x in de week naar 5x in de week valt wel op hihihi! Gelukkig heeft hij er helemaal geen moeite mee, als het aan hem ligt gebeurt het elke week wel 5x hihi! Heb een man met een hoog libido denk ik haha!

Veel succes de komende maand!!
Liefs ciomama

hee lieve las,
het is altijd een domper als je ongi wordt(gelukkig is je ongi wel optijd en niet te laat)!!welke ronde je ook zit het is gewoon even een teleurstelling!
Straks je ongi weer weg en dan weer gezellig klussen!Mijn man weet niet precies wanneer me ei is aangezien ik het ook niet weet haha nu voor eerst ovutesten gekocht en gebruikt en nog geen ei gespot maar verwacht ergens volgende weekend pas!we zullen zien.
Van onze dochter waren we in de 4e ronde zwanger en zitten nu in de 5e ronde!nou ja we zullen zien meer kunnen we ook niet doen!
succes komende maand !
liefsss

Terug
Bovenaan