Grommende Marit

Marit heeft opeens wat nieuws ze gromt. Heel hard en we hebben geen idee waarom. Volgens mij krijgt ze helemaal last van haar keel.
Wij hebben nu maar besloten om het te negeren want misschien is het een manier van aandacht trekken.
Zijn er meer baby´s met van de rare dingen:)

(Mega)Marit bijna 6 maanden

hahha Andries gromt dagelijks. volgens mij al meer dan een maand.
In het begin riep ik ook: niet doen mannetje, daar krijg je keelpijn van.
Maar hij doet het dagelijks en al heel lang.
Ik ga er vanuit dat het gewoon weer een geluidje is dat hij heeft ontdekt, en dat hij het zelf maar wat leuk vind. Soms doet hij ook het tegenovergesteld, keihard gillen. Een gillende keukenmeid is er niks bij, dan krimp ik gewoon in elkaar.

Liefs,
Margreet
mama van Andries ratatatataaaa vandaag een half jaar!!!!

Oh ja hier wordt ook af en toe flink gegromd. Vooral als het meneertje even niet naar de zin gaat. Bijvoorbeeld als ie te lang moet wachten voor ik hem uit de wagen pak als we thuis komen. Of als ie worteltjes moet eten. Meestal grom ik gewoon een beetje terug en dan gaat ie lachen.

Het Chinese sterrenbeeld van onze kiddo's is ook tijger dus het is niet zo gek dat ze een beetje grommen en brullen ;)

hahah wat leuk allemaal grommende babies:), hier gromt alleen mijn zoon van bijna 3. Die denkt dat hij een leeuw is.

Onze uk gromt niet maar roept de hele dag mamamamamamama!! Ik voel me natuurlijk erg aangesproken en heel trots :)

Terug
Bovenaan