Groot bed

Hoi,

Ons dochtertje ging met 18 mnd in een groot bed en daarbij ook een groot dekbed.
Ik weet niet of hier richtlijnen voor zijn, in onze ogen wanneer ze er aan toe zijn.
Ons dochtertje is behoorlijk lang voor haar leeftijd  lag niet meer lekker in haar ledikant met d'r hoofd tegen de spijlen enz daardoor 's nachts wakker.
Bij ons ging het gelijk ook heel goed, wel heeft ze "meegeholpen"haar nieuwe bed in elkaar zetten en opmaken haar kamer gezellig maken enz.
's avonds vroeg ik waar is jou bed nu...........ze liep er achter elkaar naar toe kroop erin en sliep gewoon heel de nacht door.
Ze komt er tot op de dag van vandaag nog niet uit zal natuurlijk vast wel komen maar hier gaat het heel goed.
Dus ja gewoon doen als jullie gevoel(en die van jullie kleine)  zegt dat de tijd rijp is.
Sucses

Groetjes Louise

onze zoon ( 19 maand) ligt al in een groot bed met een dekbed.
een dekbed die je normaal in een ledikant doe.
hij ligt er nu een paar dagen in en blijft heerlijk liggen.

gewoon proberen...

succes
groetjes lenie

Een dekbed word altijd pas aangeraden vanaf twee jaar.
En ik vind zelf..onze jongste is nu bijna 2,5 jaar,.. dat kinderen vaak al zo vroeg over gaan....Ik lees vaak dat de kinderen niet meer in het ledikantje passen????
Nou, dat heb ik nooit begrepen, en nooit meegemaakt..
Maargoed, ieder zijn mening..laat dat duidelijk zijn.
Onze jongste gaat ws over een maandje over naar een groot bed..Maar dan nog omdat haar broer een nieuw bed gaat krijgen en zij dat van hem..ik wil het niet eerst hoeven wegzetten ..
Maar met gemak kunnen ze tot drie in een ledikant hoor..
Ook als ze groot zijn voor hun leeftijd..dat scheelt vaak helemaal niet zo heel veel..

Gr Rina, van zomer 2007 forum

Terug
Bovenaan