Groot bed!!!

Joehoe!!! Ik ben super trots op onze zoon, hij slaapt in een groot bed! Vanmiddag een dekbed opgehaald bij opa en oma en daarna het ledikant van zijn kamer gehaald en het grote bed er neer gezet.

Trots dat meneer was en hij sliep zo, wij waren daarna nog trotser ;)

Het is het onderschuifbed van mijn oude bed, het is een tijdelijke oplossing tot dat zijn nieuwe slaapkamer klaar is en wij een goed bed hebben gevonden.

Vanavond was hij wel wat onrustiger, maar nu ligt toch heerlijk te ronken. Kleine mannetjes worden groot!!!

Een groot voordeel is dat hij dan in de vakantie op een luchtbed kan slapen en dat we geen bedje meeslepen. Dat scheelt weer ruimte!

Liefs Lientje

JOEHOE!!!!!

Hier nog een meisje! Gister haar nieuwe bed in elkaar gezet met haar. We waren pas 20.30u klaar en ze sprong er gelijk in! Ze had tot 8.45u geslapen vanmorgen!
Vanmiddag heeft ze liggen spelen, maar vanavond ging ze weer direct slapen.
Ook wij zijn heel trots op haar. Ze is vannacht 1x eruit gevallen en nu net weer. We hebben matrasje naast haar bed liggen. Het is ff huilen, maar ze ging gelijk weer slapen. Misschien toch nog ff bed omdraaien of een hekje kopen bij Ikea haha.
Hoe dan ook, we zijn heel trots dat ze gelijk is gaan slapen in haar 1 persoonsbed! Wat een klein meisje dan weer in zo'n groot bed.

Jullie ook heel veel plezier.

Liefs van nog een trotse mama

Wat knap!! En ja, wat zijn ze dan ineens weer klein in zo'n groot bed hè?
Bo laten we voorlopig nog zeker tot z'n derde, denk ik, in z'n ledikant liggen... wel zo rustig voor ons ;)

Knap hoor! Hier heb ik het juniorbed al een paar weken naast Leahs kleine bedje staan. Ze vond het de eerste dag prachtig, ging er gelijk in liggen, maar wilde er persé niet in slapen en nog steeds niet: 'niet in nieuwe bed, Leah wil in eigen bedje'. Dus we laten haar nog even wennen, hoewel ik het wel lekker zou vinden als ze in haar grotere bedje gaat slapen (van de zomer moet ze op de camping ook in een groot bed - met bedrekje ervoor - slapen)......... (@Reneke, je hebt inderdaad van die handige bedrekjes, bv op Marktplaats, om tijdelijk op het bed te zetten, zodat ze er niet uit kunnen vallen).
Maar wat goed van jullie kids dat ze gelijk in het nieuwe bed gaan slapen!!

Renske ligt nu een tijdje in haar junior bed en ze slaapt er zoveel beter in. Ze heeft wel een hekje eraan zitten, zodat ze er niet uit valt. In het ledikant werd ze bijna elke nacht wel wakker en ging niet meer verder slapen. Nu is ze in 7 weken 1 keer 's nachts wakker geweest. Ik denk dat ze wat meer ruimte nodig had. Heerlijk hoor.

Ja, ze worden dan wel heel groot, maar tegelijk heel klein in zo'n groot bed, haha!

De 2de nacht is ook goed gegaan en hij blijft 's morgens heerlijk liggen, gaat NOG niet aan de wandel. Vanmorgen beide uitgeslapen tot 9.00 uur, genieten!!!

M'n man had 2 weken vakantie en ik 1 week. We zijn heel druk in de tuin bezig geweest en er is daar een hoop veranderd. Maar ook onze kleine man is veranderd, zo af en toe plassen op een potje, een heleboel nieuwe woorden erbij en slapen in een groot bed!

Trots zijn we allemaal!!! Liefs Lientje

Laura slaapt nog in een ledikantje, maar afgelopen weekend waren we voor het eerst op vakantie met de vouwwagen. Annemiek in het campingbed en Laura in een groot bed, met dekbed, en ze sliep er heerlijk. Ze kwam er wel eerst een paar keer uitgekropen maar ging na een tijdje toch lekker slapen, ze zei helemaal niet dat ze in het campingbed wilde.

Terug
Bovenaan