Moet even mijn verhaal kwijt! Ik maar denken dat we even wachten met een groot bed voor Tijn halen omdat er een verhuizing op de planning staat. Nu breng ik m strakjes naar bed toe: nee mama, Tijn inne papamama bed slapen (daar mag ie 's morgens wel eens bij maar slaapt ie nooit, zelfs als ie ziek is vertikt ie dat) Nee, jij mag met je pupke (=knuffel) in je eigen bed. Nee mama, Tijn wille inne grote bed slape. Nee, jij mag in je eigen bed. Ik zet m erin en voor ik met mn ogen kan knipperen hangt ie al aan de rand. Ik zeg nog: niet doen, dadelijk val je en doe je je pijn maar meneer laat zich er zo uit glijden of ie nog nooit anders gedaan heeft. Na 5 keer heb ik het opgegeven en heb ik m beloond door het tentje (slaaptentje) te halen en gezegd dat ie op zijn kamer bleef en als ie wilde slapen hij dan maar in het tentje moest gaan liggen. Niet Wout inne tent (die mocht daar van de week bij opa en oma in liggen), nu Tijn lekker inne tent. Zucht. Daar ging mijn uurtje rust (al moet ik zeggen dat het aardig stil was, maar heb geen idee of ie lag of vrolijk boeken heeft zitten lezen of zo) Ga nu dus ff Marktplaats afspeuren voor een groot bed, anders even eentej bij mn ouders lenen...
Grinnnn, peuters...
groetjes Natasja
ps liggen die van jullie al in een groot bed?
Grinnnn, peuters...
groetjes Natasja
ps liggen die van jullie al in een groot bed?