Groot bed

Hey,

Floor slaap nu twee weken op haar nieuwe kamer in haar grote bed. En wat is ze blij met haar kamer!! De eerste paar dagen hadden we geen problemen, daarna wilde ze een paar dagen niet slapen. Had ze al eens eerder gehad, maar toen kon ze niet zelf uit bed klimmen en nu wel. Maar we hebben doorgezet, en ons mooie meisje slaapt nu heerlijk in haar grote bedje. Geen spijt van deze beslissing!
Ze is 1 keer huilend wakker geworden omdat haar benen buiten boord hingen, dn niet uit bed gevallen.

Er is alleen 1 heel grappig iets. Ze slaapt weer met haar slaapzak. Niet aan, maar bij haar in bed. Waar ik hem ook leg. Als ik naar bed ga en nog even bij haar ga kijken, ligt ze met haar slaapzak in bed :)

En nu haar oude kamer weer netjes maken voor de nieuwe baby...

Liefs,

Een zeer trotse mama,

T

Wauw!

Warren is ècht veel te nieuwsgierig en ondernemend voor een 'echt bed', als ik naar het toilet moet zet ik hem soms zelfs eventjes in de box, anders zit hij in de boekenkast/op de platenspeler te timmeren/op tafel....

Lakens en dekens in bed zijn aan hem ook echt niet besteed, hij veranderd zo'n 3749 keer per nacht van hoofd- naar voeteneind.
Nee, wij (en hij dus :)) zijn nog niet toe aan zo'n grote stap!
En ach, er staat al genoeg verandering op stapel, grote wachten op nr. 2 is begonnen, vandaag 40 weken zwanger!

Liefs,
Evje

Sterkte en succes Evje! Maf idee dat jij nu alweer een hele nieuwe zw.schap door bent en nr. 2 eraan komt!

Je kunt het, zal voor je duimen! Ben benieuwd hoe lang je geduld nog op de proef wordt gesteld...

x

Wat spannend Evje! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten tot je weer mama wordt.

Wat goed dat Floor in haar bed blijft en goed slaapt. Karlijn is erg onrustig in haar slaap en ik geloof ook niet dat ze netjes in haar bed blijft dus hier nog ff het ledikantje. Heb er eigenlijk ook nog niet echt over na gedacht wanneer we wel overgaan naar een ander bed.

Hey,

Hier ook draaien hoor! Maar ze kruipt uiteindelijk sla ze het koud heeft weer onder dekens :)

Spannend Evje!! Ik mag nog 13 weken...

Gister op kraambezoek geweest bij mijn schoonzus, ze heeft een 9 ponder gekregen, maar wat een klein meisje! En dan was Floor nog kleiner! Niet voor te stellen dat er zo'n klein hummeltje weer bij komt...

Liefs,

T

Hier ook een trotse mama...

Onze kleine dame slaapt al 1 1/2 maand in een GROOT 1 persoons bed.
We waren erg aan het twijfelen wat we zouden doen, maar uiteindelijk hier toch voor besloten met de gedachte dat we altijd nog wel een klein bedje weer op de kop konden tikken...
En echt mama heeft er meer moeite mee gehad dan zij, want ze vond en vind het nog steeds geweldig...EEN ECHTE GROTE MEIDEN BED!!
De eerste 2 weken moest ik alleen vertellen wie er allemaal nog meer in een groot bed ligt (noemde hethele kdv en de familie op) en mevrouw was Ape trots!
Wel hebben we een bedrandje er tegen aan gezet en haar nog in een slaapzak laten liggen.
De eerste keren ben ik wel 8x per slaap naar boven gelopen om te checken of dat het wel allemaal goed was, iedere keer even zoeken waar ze ligt..maar ze slaapt net zoals voorheen!
Wel gezegd dat ze er wel alleen in mag maar als ze euit wil dat ze papa of mama moet roepen en dat doet ze!!!

Haar kleine bed naar de andere kamer geschoven met papa, het is iedere dag nog even kijken maar meer om te kijken waar haar kleine zusje komt te liggen en niet dat ze haar bed terug wil!!!!!

Goede keuze dus!!
Ben blij want ook hier eentje die al 34 weken zwanger is, wat gaat het snel!!

Evje, heel heel veel succes!
Je kunt het!!

hoi hier ook een trotse mama.

mijn zoon leg nu sinds een week op een groot bed.
nog wel met een slaapzak aan.
ik ben ook zwanger van de tweede ik ben nu 30 weken.
we wilde onze zoon eigelijk eind mij over doen naar zijn nieuwe kamer maar daar was meneer zelf niet mee eens.
er staan al veel spullejtes van hem op zijn nieuwe kamer.
vorige week klom hij op het grote bed en toen ging hij er weer af en ging naar zijn ledikantje toe en ging daar zijn aapje en muisje halen waar hij mee slaap en klom weer op het grote bed en ging leggen.
van zo hier ga ik slapen.
toen vond ik het ook goed nou als jij hier nu al wil slapen vind mama het ook ook.
en binnen 10 minuten was hij is slaap gevallen tot nu toe gaat het erg goed.

Terug
Bovenaan