Groot bekentenissen topic dan maar centraal??

Hey!

Sorry, hahahah! Als we alle bekentenissen hier nu centraal doen dan hebben we straks niet een hele pagina met bekentenissen van iedereen.... Wat dat betreft is het hier nog onhandig dat de topics niet mee "UP" verschuiven! Maarre... Als we toch bezig zijn:
Hebben we nog meer bekentenissen? Al dan niet te maken hebbend met het forum? Ik zal eens even mee denken.

* Heb vandaag een taart gebakken voor mijn schoonzus die hem weg moet geven tijdens een winkel opening. Hoe stom of over het paard getild kun je zijn om "ja" te zeggen!! In mijn gedachten maak ik net zulke prachtige creaties als Nanda, maar zucht... zo ver ben ik echt nog niet... Kijk naar de tijd en bedenk je dat ik er nog mee bezig ben...

* Heel heel heel weinig mensen weten dat ik soms echt gierend gek word van mijn 3 kids. Ze zijn echt heel heel heel lief leuk en aardig. Maar het geluid dat er uit komt overtreft de grootste discotheek aan decibels hoor. Vanavond lagen de mannen pas om half tien op bed, kan dan eigenlijk alleen nog maar zitten en een potje willen janken, hahah! ( Leuk, zo'n taart maken, WHAHAHhA!)

Liefs, Marieke

ok, dan gooi ik er ook 1 in de groep:

Af en toe schiet er ook door mijn hoofd: waar en ik aan begonnen toen ik zwanger werd? En dan heb ik er maar 1!!! ik ben minder in de wieg gelegd voor het moederschap dan ik had gedacht en heb om 10 uur 's ochtends al regelmatig hoofdpijn. Reden: ik voel me de hele dag opgejut als ik Ivar heb, eten, aankleden, tanden poetsen, fruit eten, buiten spelen, slapen, boekje lezen, tekenen etc etc etc. Daarnaast nog huishouden en thuis werken.

Het is overigens een fantastisch knulletje hoor!

Groetjes Jenneke

bekentenissen?

euh.. dat ik in een vreselijke dip zit door al dat gezever rondom ziekenhuis blabla en me het huilen daardoor nader staat dan 't lachen.. Dat ik hoop dat de letselschade advocaat flink wat centen los kan plukken bij het ziekenhuis omdat bij mij altijd de maand enkele dagen te lang is, m'n gekochte geldboom nog steeds geen geld geeft en de staatsloterij mij nog steeds niet zielig genoeg vind om me die hoofdprijs te gunnen en ik gewoon even met m'n gezinnetje er tussenuit wil!.. :-D
(pff... wat vragen ze tegenwoordig toch overal idioot veel geld voor he!)

Verder wil ik bekennen dat IK de perfecte papa, huisman en vriend aan de haak heb geslagen :p hahahaha...

Ik beken ook dat ik deze week eigenlijk weer wilde gaan lijnen maar dat ik toch een reep Milka choco swing en Cheese onion chips in mn giegel heb gepropt (incl normaal avondeten).. We schuiven het dus weeeer een week vooruit. Ik ben dus een slapjanus!!
Volgende week ga ik dus weer echt aan het geroosterde brood :-(

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

Nou ok dan: Ik moet bekennen dat ik al 8(!!) maanden bij m'n schoonouders woon omdat ons huis nog steeds niet klaar is. Als we met z'n tweeën een week zouden doorwerken zou het af zijn, maar we zijn gewoon te druk/lui/lamlendig om er nog ff hard tegenaan te gaan. We zijn al 1,5 jaar aan het verbouwen en ik heb er zo de pee in dat ik nog steeds niet in m'n eigen keuken/badkamer/slaapkamer kan rommelen. GRRR....

Verder wil ik bekennen dat het moederschap me heel veel schuldgevoelens brengt. Ik voel me schuldig dat ik soms zo kattig en ongeduldig ben tegen de kids, dat ik geen gezellig knutsel-frutsel moeder ben die hele dagen met haar kinderen freubelt en dat ik het heerlijk vind om te gaan werken zodat ik ff verlost ben van die twee. *zucht*

Ook baal ik van mezelf dat ik niet kan lijnen.
Ik ga er nu mee stoppen anders ga ik huilen.

Liefs Tessie

P.s.: verder ben ik heel gelukkig hoor!!

Ik was vanavond heel lelijk tegen mijn jongste dochter van 2. Ik zou soms iets meer geduld moeten hebben maar dat is zoooo moeilijk als ze schoppen en slaan. Dat Noa ook rond haar 2e jaar dus ik weet dat het goed komt...

En ik wou dat ik ook een mama was die samen met de dochters een taart ging bakken maar daar heb ik helemaal geen zin in!!

liefs
Marielle

Ik moet bekennen dat ik verjaardagen altijd erg leuk vindt thuis. Maar....na 5 verjaardagen in 5 weken kon ik gisteravond iedereen wel de deur uit kijken.
MIjn man was vorige week zaterdag jarig (hebben we op de kermis gevierd) Chris was woensdag jarig en gisteren Mick.

Ik had 12 kinderen te eten en 7 volwassenen. Het was erg gezellig, maar ik had diarree, wilde eigenlijk gewoon rustig even op de wc zitten..mijn ogen dicht doen en neerploffen

's morgens stond ik al drie schalen lasagna te maken, half 11 de eerste visite en half 9 gingen de laatste.

Mick was in de wolken met al de visite en dat maakte mij ook blij, maar ik ben zooooooooooo moe
dat toen iedereen weg was ik eigenlijk het liefst een potje had zitten janken

dan voel ik me zo'n slappeling, ik wil een zo'n sterke mama zijn die daar haar hand niet voor om draait
en dat straal ik ook uit zo'n dag...maar als de deur achter de laatste dicht slaat, zakt deze mama als een plump pudding op de bank, misselijk van vermoeidheid, bijna hyperventilerend omdat ik zo kapot ben na de laatste week

pppppfffffffffffffffff doe mij een portie energie kado want ik kan het niet meer vinden
ik ben nog helemaal af....

Maar ik had wel hele blije kinderen..en daar doe je het dan weer voor...en het was ook gezellig in de tuin de hele dag...maar nu...wil ik niemand meer zien!

x Pascal

haha dit gaat richting de ouderwetse 'klaagtopic'!!

Ik doe wel even mee hoor hihi

Ben nu 32 weken zwanger en eigenlijk ben ik t nu al wel beu, slaap slecht want logge lichaam werkt niet echt meer mee. Kramp in mn benen, maagzuur en zeurende bekken. Ben behoorlijk topzwaar aan de voorkant aan het worden en beweeg me als een oude oude (hele) oude vrouw.
Verder gaat t prima hoor haha en ben ik erg nieuwsgierig naar mn kleintje!

Herkenbaar allemaal! Vooral dat van die perfecte mama willen zijn, op het gebied van geduld en creativiteit... ben ik ook niet namelijk.
En wat jij zegt Mariëlle... over dat taarten bakken whahaha. Soms denk ik wel eens, belemmer ik mijn kinderen niet in hun creatieve ontwikkeling whoehaha. Heb helemaal geen zin in knutselen, verven, taarten bakken e.d. Dat ontaardt met twee drukke jongens toch altijd binnen 5 minuten in een bende van jewelste! Neeee, laat maar!
Maar ik stel de vraag steeds vaker, waarom wil ik op anderen overkomen als een moeder die het allemaal prima onder controle heeft???? Wat zit daar achter? Dus nee, ik ben geen perfecte moeder, goed is goed genoeg, dan blijft er ook nog tijd over om echt te genieten..... alleen moet ik dit dus nog wel 'even' doorvoeren in de dagelijkse praktijk whaha.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Terug
Bovenaan