Groot kindje met 32 weken

Hallo Dames

Ik   heb donderdag een echo gehad en mijn kindje is al vrij groot ,weegt nu 2300 gram en loopt   2 a 3 weken voor ,ben gelijk op suiker geprikt ,krijg hier de uitslag nog van .
Heeft 1 van jullie dit ook gehad en was het   echt suiker   en hoe is de rest van de zwangerschap verlopen ,ben erg benieuwd.

Groetjes

Hoi,
Met 31.3 week heb ik ook een echo gehad en daar bleek ook uit dat die kleine
2 weken voorliep op schema.
Ben ook gelijk op suiker geprikt. Dat was helemaal in orde.
Dus volgens de gyn heeft die kleine het gewoon goed naar de zin bij mij in de buik.
Het is een snoeperdje zoals ze dat noemen.
Vind ik op zich niet zo erg. Alleen lijkt het me minder leuk om een 10 ponder of meer
eruit te moeten persen.... Maar goed. Moet dinsdag weer naar de gyn en ik zal het
daar met hem over hebben. Omdat ik best bang ben voor de bevalling nav de vorige.
Maar maak je niet te druk. Als je suiker niet goed was, hadden ze allang gebeld.
Daar zijn ze heel snel mee als het moet.
Liefs Melanie (32.6)

Hoi mama2007,

Mijn kindje ligt ook voor op de groei, met 31 weken was mijn baby al ruim anderhalve week verder. Ik moest toen in het ziekenhuis een bloedsuiker dagcurve laten prikken en 2 weken later terug komen. Mijn suiker was inderdaad aan de hoge kant en de dag erna kon ik gelijk bij de dietiste terecht.
Het geen wat ik at op een dag was op zich goed alleen moest ik de koolhydraten wat meer over de dag verdelen, dus tussen de middag geen 4 boterhammen maar 2 en 2 uur later nog 2. Dus al met al valt het dieet wel mee, was er ook door afgevallen maar het kindje was wel gegroeid.
Nu is het alleen nog zo dat ik mijn bloedsuikerwaarde na mijn ontbijt niet laag krijg, dus als dit zo blijft zal het misschien zo zijn dat ik insuline moet gaan spuiten tot na de bevalling. Hier zit ik niet bepaald op te wachten, maar 1 ding is vrijwel zeker, na de bevalling ben ik er weer vanaf.
Nou sucses en ik ben benieuwd.

Groetjes, Patricia

hoi,

Ik zit ook met hetzelfde...mijn kindje blijkt bij 34 wk ook ong 2 wk voor te lopen. Dit is schijnbaar al 3 controles zo, alleen mij hebben ze niet voor suiker prikken naar het ziekenhuis laten gaan. Nu heb ik wel bij de 30 wk opnieuw bloed moeten laten prikken ivm mn negatieve rhesusfactr. Weet niet of ze toen ook meteen andere dingen gecheckt hebben (iig wel mn ijzer, want bleek iets aan lage kant)..Weet en hoop niet of dit kwaad kan...

gr. mel (34wk2dg)

Terug
Bovenaan