groot leeftijdsverschil, zijn er meerdere die dit hebben?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Door mijn gezondheid zit er best een groot leeftijdsverschil tussen de twee oudste en de derde waarvoor we hard ons best gaan doen. (morgen mirena eruit)
De oudste is van 24-11-2005 en nu nog de jongste is van 02-08-2007,
Hoe ervaren jullie dit?

groetjes Nancy

Hoihoi,

Ik heb er geen ervaring mee, ben zelf voor de eerste bezig.

Voor de twee oudste lijkt het me super! Ze zijn op een leeftijd dat ze alles bewust meemaken! Ook kunnen ze nnu lekker 'helpen' met het verzorgen van de kleine.
Zelf ben ik de oudste van 4 en zit er overal 3 jaar tussen. Ik verschil dus 9 jaar met mijn jongste broertje. Ik heb het als erg leuk ervaren!

Liefs Daisy

Hoi

Mijn oudste is van eind 2002 en nu nog de jongste is van half 2008, scheelt precies 5,5 jaar. Als onze derde wordt geboren scheelt dat met de oudste net 10 jaar en met de jongste 4 jaar en 7 maanden.
Best een verschil maar een heel bewuste keuze. We waren jong toen de eerste kwam, ik was net geen 24. De tweede kwam precies gepland en nu de derde hebben we 7 mnd over gedaan.
We wilden van alles op het gemak genieten en meemaken en dat is gelukt. Geen gestress in de ochtend of als we wegmoeten, de een doet zichzelf en alleen de ander moeten we aankleden.

Onze oudste vindt het geweldig! Heeft zelfs staan huilen van blijdschap, zij wilde het al veel langer. En de jongste, dat is zo'n schat, die geeft de hele dag kusjes op mijn buik en denkt dat de baby over twee nachtjes 'uit wordt geboren.'

Ik kan echt alleen maar zeggen, het is heerlijk!
Steeds als er een op school zat was ik weer zwanger. Heb echt kunnen genieten van de hele zwangerschap terwijl de oudste dus op school zat. De jongste gaat na de grote vakantie naar school, ik ben nu 11 weken. Voor ons perfect!

Twijfel niet, het is jullie keuze! En is er in je hart plaats, dan komt alles goed!

Liefs