Ik heb ook probleem met mijn zoon van 9 jaar.
Hij poept heel vershillend moment helemaal vol in zijn broek.
Ik en mijn parnter heeft heel erg moeite mee om hem stimuleren niet meer poepen in zijn broek.
Van alles geprobeert met straffen (zinloos), belonen (soms werkt wel, soms niet) nu doen wij met puntensysteem om punten sparen voor iets leuks kopen (kado dus).
Het vergt wel energie en moeite....binnenkort krijgt hij eindelijk hulp van Altra.
Groot vermoeden dat hij iets een geheim heeft en dat absoluut niet durft om aan ons te vertellen ook zegt hij dat hij wel volledig vetrouwen in ons maar toch zit ons niet lekker dat hij nog steeds in zijn broek poepen.
Hij heeft wel zwaar en moeilijke periode achter zijn rug (nu nog steeds) ivm gescheiden en mijn ex-man is heel moeilijk en werkt niet mee.
Ik wacht op hulp van Altra af. Deze mensen zijn bereid om onze zoon helpen op goede toekomst.
Voorlopig moeten wij positief houden en niet straffen als zijn broek vol gepoept heeft.
Ja, het is allemaal vreselijk en vies! Maar hij weet wel als hij broek heeft gepoept dan moet hij maar zelf schoonmaken en schoon aantrekken, daar hoef ik niks mee doen.
Ik ben dove moeder met twee 100% horende kinderen (zoon 9 jaar en dochter 5 jaar).
Mijn partner is plotsdoof d.w.z. zijn gehoor is op zijn 30e sterk achter uit gegaan en hoort per uur verschillend (ene moment hoort heel goed en andere moment is heel slecht) dat is best wel zwaar en lastig.
Wij zijn wel gewend allemaal.
Ik hoop dat onze zoon iets bereikt heeft bij Altra en dan geeft ons rust en profijt! dat geldt ook voor hem!
Ik zou ook heel fijn vinden met andere mensen in contact over herkenbaar probleem met broekpoepen.
Groetjes, Ratje72