A
Anoniem
Guest
gisteravond heeft de vriendin van mn broer een miskraam gehad.met bijna 13 weken.ik vind het zo erg voor ze.het is al de 2e keer dat ze een mk krijgt.de eerste keer was met 6 weken.nou had ze met 6 weken weer een fikse bloeding maar toen was alles prima in orde met het vruchtje.met 11 weken weer een echo.zag er super uit,mooie foto's gemaakt.opgenomen op band.ze werd zelfs al wat dikker.ik noemde mn "nichtje" al gekscherend Annefloor.
gisteren kreeg ze opeens vreselijke buikpijn en bloedverlies en zijn ze doorgestuurd naar het ziekenhuis.daar zat het vruchtje al in de baarmoedermond,de gyn kon het zo pakken.ze gaan het nu onderzoeken op afwijkingen en ze kunnen zelfs t geslacht bepalen.ik vind t echt schokkend.met 6 weken denk je;nouja,shit,balen,dan zal t wel niet goed geweest zijn.maar met 13 weken...brrr
ik heb mn man en kind nog maar eens extra flink geknuffeld.
ik hoop dat ze binnenkort de moed hebben om het nog een keer te proberen en ze alsnog een kindje mogen krijgen,want dit meemaken en uiteindelijk kinderloos blijven lijkt me 1 van de zuurste dingen die je als stel kan meemaken.
ik moest t ff kwijt.
gisteren kreeg ze opeens vreselijke buikpijn en bloedverlies en zijn ze doorgestuurd naar het ziekenhuis.daar zat het vruchtje al in de baarmoedermond,de gyn kon het zo pakken.ze gaan het nu onderzoeken op afwijkingen en ze kunnen zelfs t geslacht bepalen.ik vind t echt schokkend.met 6 weken denk je;nouja,shit,balen,dan zal t wel niet goed geweest zijn.maar met 13 weken...brrr
ik heb mn man en kind nog maar eens extra flink geknuffeld.
ik hoop dat ze binnenkort de moed hebben om het nog een keer te proberen en ze alsnog een kindje mogen krijgen,want dit meemaken en uiteindelijk kinderloos blijven lijkt me 1 van de zuurste dingen die je als stel kan meemaken.
ik moest t ff kwijt.