Groot vraagteken

A

Anoniem

Guest
<p>Haai. </p><p>Heb laatst ook wat geplaatst nu is het wel wat duidelijker hoop ik en misschien kan iemand me antwoorden geven</p><p>Ben ondertussen 2 weken overtijd zoals je dat kan noemen. Heb op zondag seks gehad, de woensdag had ik ineens heel waterige bruin bloed verlies ook met krampen in me buik alsof ik ongesteld moest worden, die pijn had ik donderdag ook als ik fietste deed het zeer was een vervelende zeurende pijn. Vrijdag dokter geweest na onderzoek bleek me baarmoeder pijn te doen... Heb donderdag ovulatie test gedaan en waren 2 streepjes te zien, de eerste niet mega donker maar was er wel. Vrijdag ook precies hetzelfde op de test allebei op dezelfde tijd gedaan. Nu is mijn vraag heb dus paar dagen ervoor seks gehad kon het zo zijn dat ik dus me ovulatie had en misschien dus nu wel zwanger ben? Heb wel een menstruatie over geslagen wat ik nog nooit gehad heb. Heb snachts met een kruikje gelegen om het te verzachten en donderdag nacht kots misselijk wakker geworden (watt ik echt nooit heb) zou het mogelijk zijn? Datt het zaadje heeft liggen wachten en heeft toegehapt of is dat nog veelste vroeg om te bepalen?</p><p> </p><p>Pff wordt er zo onzeker van. De dokter kon geen verklaring geven voor dit en dat me baarmoeder gevoelig/pijnlijk was</p><p>Iemand dit ook ervaren? </p>

Nog even geduld ben ik bang. Snap dat het lastig is, je wilt weten waar je aan toe bent.
Zou goed kunnen dat dat je eisprong is geweest. Ik heb zelf op een woensdag wat licht bloedverlies en slijmverlies gehad. Ik heb 3 dagen daarvoor en de dag erna gemeenschap gehad. 1,5 week later getest; toen negatief. Ik ging er vanuit dat die bloeding dus maar kwam omdat mijn cyclus nog aan het opstarten was (spiraal was er pas net een paar weken uit). Weer een week later toch nog eens getest, want het duurde inmiddels toch best wel lang voor mijn menstruatie kwam. En jawel, toen positief. Er is dus zeker een kans, maar nog even geduld voordat je meer weet.
Ik had overigens in die week geen last van pijn zoals jij deze omschrijft.

Terug
Bovenaan