grootte baby

hoi hoi

ik ben afgelopen dnderdag naar de verloskundige geweest en nu blijf ik mat vragen in mijn hooft zitten en mischien kunnen jullie me helpen.
in principe was alles in orde met de baby
ik kreeg te horen dat de baby al op bekken ligt dus nog niet ingedaald maar aardig op weg
maar ook kreeg ik te horen dat het een flinkerd is ( ik heb geen suiker) en nu moet ik over 2 weken al terug om te kijken of hij niet al te groot wordt
ik weet wvan de pretecho dat mijn placeta dik is ( normaal is de placenta tussen de 2 en 4 cm de mijne is 4.2 cm)
daardoor word de baby goed gevoed en kan dus lekker groeien. (het is ook een dikkertje was duidelijk te zien op de 3d echo)
maar wat nu als ze over anderhalf week zeg dat ie inderdaad wel heel groot word
wat dan???
moet ik dan op de gewone manier bevallen wanneer het zich meld of gaan ze me dan eerder inleiden of weet ik veel????
ik hoop dat er meerdere zijn die dit hebben en mij een antwoord kunnen geven
alvast bedankt
veel liefs jacqie
 
Ik kreeg ook van de VK te horen dat het waarschijnlijk een groot kind zou worden, wat me overigens niets verbaasde want mijn man en ik waren allebei groot bij de bevalling.
Volgens haar maakte dat nog niet direct verschil, en zou het kind er toch prima volgens de natuurlijke weg uitkunnen.

Maar er is natuurlijk een hele range in groot groter grootst.

In mijn familie hoor ik in elk geval dat een bevalling van een groot kind helemaal niet erger hoeft te zijn dan een andere bevalling. Mijn oma had meer moeite met de bevalling van mijn vader, die maar een kleintje was, dan met de bevalling van zijn broer van 12 pond! Mijn moeder had een vergelijkbare ervaring.

Ik denk dus dat je het beste even de controle over 2 weken af kunt wachten en dan kan de VK je waarschijnlijk pas echt een goed antwoord geven op je vragen.

Groeten,

N.
 
Ik heb ook een grote (boven de grootste groeicurve) en mijn vk gaf aan dat ze het zeker niet te laat zouden laten komen. Mijn VK geeft aan dat het aan de buik niet te zien is, 't zal wel. Het blijkt wel dat ik een lichte vorm van zw suiker heb. Volgende keer dus maar even vragen hoe en wat.

Anders bel je toch gewoon als je niet tot de volgende afspraak wil wachten, kan me nl. voorstellen dat het je onzeker kan maken.
 
Terug
Bovenaan