Grootte vruchtje 6,5 week

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, </p><p>Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 6,5 week zwanger. Ik heb 8 juni de eerste dag van mijn laatste menstruatie gehad, en ik denk 24 juni mijn eisprong gevoeld te hebben. 7 juli voor het eerst getest, en die was positief! Omdat ik nu sinds 2 dagen veel last heb van buikpijn hebben ze me onderzocht (bloeddruk, echo, hcg prikken) en met de echo was het vruchtje 4mm. (Kon nog geen hartje zien kloppen) Volgens de arts kon ik daarom nog geen 6 weken zijn? Daar was het vruchtje te klein voor? Terwijl ik op internet las dat aan het eind van week 6 het vruchtje ongeveer 5mm moet zijn.. Daarom hebben ze nu hcg geprikt om te bepalen hoe lang ik zwanger ben. Vind het nogal raar.. ook toen ik vroeg waarvan die buikpijn dan kon komen, zei ze dat het wss de innesteling was. Maar deze vind toch ongeveer 9 dagen na je eisprong plaats? Dat kan dan toch niet als ik 24 juni mijn eisprong had? En dat weet ik zeker, aangezien de dagen voor de 24e de enige dagen waren dat wij seks hadden. Dus een latere eisprong is uitgesloten. Iemand enig idee? En hoe groot was jullie vruchtje bij 6/6,5 week zwangerschap? </p><p> </p><p>X Renate</p>

Ik wist ook precies zeker wanneer ik zwanger was geraakt en wanneer mijn eisprong was. Totdat we bij de echo kwamen en ik dacht 6 weken te zijn, maar we werden toch echt een week terug gezet. Nu 3 echo's verder en verschillende datums gehad, in totaal ben ik nu 4 dagen later uitgerekend dan dat ik zelf dacht en 13 weken al zwanger dus geen zorgen.
Ik weet niet hoe groot die van mij toen was, dat is niet gemeten aangezien ze toen alleen een vruchtzakje en dooierzakje zagen viel er ook niks te meten. 
Veel succes met alle onderzoeken ? komt vast in orde anders had de gyn al wel zijn zorgen met je gedeeld 

Hoi hoi,
Ik heb ook vroege echo’s gehad i.v.m. een miskraam vorig jaar.
Ik ben nu 21 weken zwanger en op de hele vroege echo met 6
weken en 3 dagen was het ook niet duidelijk of er wel of geen hartje klopte.
Een week later weer een echo, en ja hoor een kloppend hartje!
Ik hoor veel verschillende verhalen, en mijn verloskundige zegt: soms duurt het wel tot 7 weken voordat het hartje gaat kloppen.
Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!
Groetjes Siska.

Bedankt voor jullie reacties! En beide proficiat met jullie zwangerschap! Ik heb zojuist de hcg uitslag gekregen, was 2400. Volgens de arts pastte dat bij een 5 weken zwangerschap. Als ik op internet kijk, kan dat 5 of 6 weken betekenen. Ze wilde dat ik zaterdag weer kom prikken en n echo kom maken om te kijken of er een stijgende lijn in zit. Spannend! 

Wat ontzetten spannend!
Ik zal heel hard voor je duimen en hoop dat het goed blijft gaan allemaal!
Ik weet hoe spannend deze weken zijn.
lieve groet, siska

Ik zou me er niet te druk om maken, zolang de groei goed gaat verder! Het meten is ook priegelwerk en de uitgerekende datum zegt toch niks he :) gewoon genieten!

Nu heb ik vandaag wat rozige afscheiding...? Vind het maar spannend allemaal! Hoop zo dat alles goed is. Morgen weer prikken en echo... 

Terug
Bovenaan