<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, </p><p>Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 6,5 week zwanger. Ik heb 8 juni de eerste dag van mijn laatste menstruatie gehad, en ik denk 24 juni mijn eisprong gevoeld te hebben. 7 juli voor het eerst getest, en die was positief! Omdat ik nu sinds 2 dagen veel last heb van buikpijn hebben ze me onderzocht (bloeddruk, echo, hcg prikken) en met de echo was het vruchtje 4mm. (Kon nog geen hartje zien kloppen) Volgens de arts kon ik daarom nog geen 6 weken zijn? Daar was het vruchtje te klein voor? Terwijl ik op internet las dat aan het eind van week 6 het vruchtje ongeveer 5mm moet zijn.. Daarom hebben ze nu hcg geprikt om te bepalen hoe lang ik zwanger ben. Vind het nogal raar.. ook toen ik vroeg waarvan die buikpijn dan kon komen, zei ze dat het wss de innesteling was. Maar deze vind toch ongeveer 9 dagen na je eisprong plaats? Dat kan dan toch niet als ik 24 juni mijn eisprong had? En dat weet ik zeker, aangezien de dagen voor de 24e de enige dagen waren dat wij seks hadden. Dus een latere eisprong is uitgesloten. Iemand enig idee? En hoe groot was jullie vruchtje bij 6/6,5 week zwangerschap? </p><p> </p><p>X Renate</p>