grote baarmoeder

hoi meiden.
ik heb misschien een beetje een rare vraag.
ik had eergisteren eiwitten in mijn urine en moest dus gisteren naar de gyneacoloog om te kijken of alles wel goed was.
gisteren waren er geen eiwitten meer in mijn urine gelukkig.
maar omdat ik veel pijn heb in mijn buik net onder mijn borsten maakte de gyn. toch even een echo nu blijkt dat mijn baarmoeder 4 weken voor ligt op mijn zwangerschap dus ik ben 31 weken zwanger en mijn baarmoeder is 35 weken,
weet iemand wat dit in houd en wat er veder gaat gebeuren.
de gyn. heeft bloed laten prikken op zwangerschapssuiker.
wat zijn hier de symptonen van?

ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vragen.

groetjes van judith
31 weken zwanger van mijn derde kindje.
 
hi judith,

toen ik zwanger was van mijn tweede kindje bleek dat mijn baarmoeder ook ver vooruit groeide. Er werd zelfs even gedacht dat ik een tweeling droeg...
Die kliene kon gewon lekker lang door zwemmen... Maar vanaf welke maand wetje dat je baarmoeder vooruti groeit?
Bijde 3e was er zelfs zoveel ruimte dat di ekline een knoop in zijn navel streng had gezwommen die boender.. Heel veel kusjesn ensucces!!
Hoe oud zijn je eerste kids?
Ik heb er een van bijna 15, 11 en een va 3... zo gezellie :)
kusssssssssssss

bibi :))
 
hai, tkan zijn dat het komt doordat het een tweede of latere zw is, daarnaast hoeft het niks te betekenen. Mijn baarmoeder loopt ook eind voor, maar het kind is qua grootte gewoon. Weet je niet hoe je moeder dit had? Mijn moeder heeft nl altijd een grote baarmoeder gehad en dus niet verwonderlijk dat ik het heb. De vk's bij ons doen hier ook niets op uit. ALs de groei maar normaal gaat verder. Sterkte en succes hoor. Maak je niet teveel zorgen!

Gr Aaltje (30+4).

 
Terug
Bovenaan