Grote baarmoeder

Net naar de verloskundige geweest. Ik loop 4 weken voor als je de grote van mijn baarmoeder bekijkt. Daarom moet ik bloedprikken. Morgen vroeg dus maar meteen doen. Hoop dat er geen suikerziekte ofzo uit komt, daar word ik ook op geprikt.
De grote van de baarmoeder houd trouwens niet in dat de kleine ook groter is dan gemiddeld. Dus ik hoop dat dat dan mee valt.. :) 't Heeft wel alle mogelijkheid om goed te groeien, aangezien ik thuis in de ziektewet zit. Hoop in ieder geval dat dat mee valt.. :)

Liefs Vissen

Hoi,

Wat vervelend dat je de glucosetest moet doen. Ik heb hem ook moeten doen omdat het kindje dikker was dan gemiddeld. Probeer je er niet teveel zorgen over te maken.

Wel positief dat je kindje goed kan groeien. en het zal vastwel meevallen.

Liefs Yvonne

mijn baarmoeder kwam ook al veel te hoog, maar niks aan de hand. is wel mijn 4e dus daarom zal het wel zo zijn, onze kleine was zelfs lekker aan de kleinere kant dus komt wel goed..
hoeft dus niks betekenen!!!

liefs

hoi die van mij was ook erg toegenomen in grootte maar heb nu het idee dat het een beetje stil staat
dat zei mijn verloskundige ook, als het volgende bezoek ook uitsluit dat ik voor loop gaan we verder kijken maar is wel lekker dat de kleine ruimte heeft om te bewegen..
ik zit ook thuis ben door mijn zwangerschap werkloos geworden.
succes met de test en laat even weten hoe het was

Vandaag weer naar de verloskundige geweest. Bloed zag er keurig uit, dus niks aan de hand. De kleine zit gewoon wat hoger dan gemiddeld, want onderin zit niks.
Dus 't valt gelukkig allemaal mee!
Liefs

Terug
Bovenaan