Grote baby´s

Ik wil graag ingeleid worden bij deze zwangerschap, omdat de vorige bijna 11 pond was.............iemand ervaring? Of iemand waarbij andere kinderen ook groot waren bij de geboorte?

Ik zal mezelf eerst voorstellen ben 31 jaar en heb 2 jongens van 8 en 1 jaar en een meisje van 6 en nu 27 september uitgerekend van nr 4.

Wij hadden wel een lang kind (54 cm) en werd ook heel zwaar geschat! Gelukkig 2 weken te vroeg dus 3,5 kilo en het gewicht paste dus niet bij de lengte. Ik zou wel ingeleid worden, als de baby te lang op zich liet wachten. Je kan dat volgens mij best aangeven toch!

hier ook geen ervaring met de geboorte wel met inleiden en dat viel mij reuze mee... al moest het gestopt worden vanwege een KS... mijn kleine man was net 5 pond...

je verloskundige kan al aardig in de gaten houden hoe groot je kindje is, en op basis daarvan je doorverwijzen naar een ziekenhuis [als je daar wilt bevallen]

succes

Ze houden me wel goed in de gaten, krijg ws ook groeiecho´s maar bij de jongste hadden ze zondag in het zkh gezegd 8 pond (echo) en maandagochtend was hij er 5300 gram!!! Dus ze kunnen het niet altijd zien........

Daarbij krijg ik wel een gesprek met gyn. maar de vk hamert erop zo natuurlijk mogelijk....zie ik niet echt zitten.

Nja, de vk hoeft niet te bevallen toch! Jij moet dat kindje eruit krijgen, ze kunnen het idd niet goed genoeg zien met een echo. Als je toch al 3 grote kinderen hebt gekregen zou het gek zijn als de 4de een kleintje werd (wel fijn natuurlijk)

Terug
Bovenaan