Grote baby?? graag snel reacties ivm internet tijdelijk offline

Hallo allemaal,
Hoe is het met jullie en je kleintjes.
In mijn geval vind ik natas erg  zwaar (1 maand oud)
Is het normaal als hij nu al 5 kilo weegt?
hij krijgt bv.
bij de geboorte was hij 3400
vind dat hij erg snel aankomt,
ook kwa lengte vind ik hem erg groot,
En verder zal ik tijdje niet op het forum zijn want internet gaat weekje offline

gr sylvia

hoi Sylvia,

hij is best groot, maar of dat niet goed is weet ik eigenlijk niet, elke baby is weer anders en volgens mij is het niet snel verkeerd. anders moet je het even vragen op het consultatiebureau.

groetjes,
daphne

Hoi Sylvia,

Hopelijk is het nog snel genoeg.
Mijn zoontje woog met 1 maand 5200 gram, wel was hij bij zijn geboorte al zwaarder 4355 gram. Hij krijgt ook bv. Natas is in 1 maand veel gegroeid maar ik zou me daar niet zoveel zorgen over maken.
Bv kunnen ze niet teveel krijgen en bv-kindjes groeien in het begin vaak sneller en dat zwakt met de 4 maanden weer af t.o.v. kv-kids.
Alleen jammer dat ze zo snel uit maatje 50/56 groeien. Die liggen hier allemaal al op zolder.

Groetjes
Judith

Bedankt,
en ja idd jammer hoe snel ze uit de eerste maand groeien,
kan ondertusse al wel volgende maatje in gaan slaan,
Dacht dat duur nog wel ff voordat hij in 62 past maar 56 is toch echt te klein aan het worden zeker de rompertjes:p
Do moet ik naar het cb kijken hoe lang hij is( ben ik ook echt benieuwd naar,

Gr sylvia

alleen maar goed toch,dat ze lekker groeien?boas was bij geboorte 2880 gram en nu 4 kilo.hij draagt nog steeds maatje 50,maat 50/56 ligt klaar voor de volgende ronde en van 62/68 hebben we ook al iets liggen.dus voorlopig hoeven we daar geen geld aan uit te geven.
groetjes kari

Hoi, mijn zoon is ook zo ontzettend snel gegroeid en is groot en al best zwaar.
Bij geboort was hij 54 cm en 3620 kg. Met 6 weken gewogen bij cb en wooh hij 5540 kg en is gegroeid naar 57,5 cm.
Hij zat de afgelopen weken op een gemiddelde van 300 gr per week en niet 100-200 gr per week zoals in de boekjes staat.
We krijgen waarschijnlijk gewoon hele grote kinderen. Geniet maar van de kleine voetjes voordat je het weet heeft ie maatje 46! (stuk minder charmant)
Groetjes Marieke

Hahaha, wij waren bij het cb vorige week en mijn man had echt zoiets van 'wat zijn al die andere kinderen mismaakt groot'! Je went zo aan je kleine hummeltje (al is die van ons al weken uit maatje 50 en nu ook uit maatje 56 gegroeid) dat al die kinderen van 6 maanden er uitzien als REUZEN. Onvoorstelbaar, dat die van ons over een paar maanden ook zo uitzien!  

Hoi. Onze Teun komt ook veel aan,ik krijg elke week comentaar op het cb.
Hij was met de geboorte 2700 gr en nu (10 weken later) weegt hij (afgelopen donderdag)4680 gr. Hij komt elke week zo`n 320 gr aan,afgelopen week zelfs 430 gr. Ik geeft ook borstvoeding dus daar is iig niks mis mee! Maak je niet te druk (heb ik ook gedaan) maar borstvoeding kun je nooit te veel geven. En als hij goed groeit  is het alleen een goed teken.   Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan