A
Anoniem
Guest
ik ben in november 2002 bevallen van een kerngezonde en mooie dochter, alleen woog ze op een paar gram na wel bijna 12 pond. Dat had zo zijn voordelen, dat ik geen eng wiebelend nekje had en dat ze vanaf dag 1 doorsliep, maar ik vond het ook wel jammer dat ik voor mijn gevoel niet echt een lief, klein, schattig baby'tje in mijn armen heb gehad. Ze had de lengte en het gewicht van een baby van ruim 5 maanden.
Nu ben ik dus voor de 3de keer zwanger ( vorige keer een miskraam ) en vertelde de gynaecoloog dat ook nu de kans op een grotere baby weer aanwezig is.
Zijn er hier mama's die dit ook hebben meegemaakt? Mijn dochter is nu bijna 4 en van dat gewicht wat ze toen had, is niks meer over, ze is een mooie slanke meid geworden maar ik ben toch benieuwd of er nog meer van die grote wondertjes zijn?
liefs Amani
10wk2d
Nu ben ik dus voor de 3de keer zwanger ( vorige keer een miskraam ) en vertelde de gynaecoloog dat ook nu de kans op een grotere baby weer aanwezig is.
Zijn er hier mama's die dit ook hebben meegemaakt? Mijn dochter is nu bijna 4 en van dat gewicht wat ze toen had, is niks meer over, ze is een mooie slanke meid geworden maar ik ben toch benieuwd of er nog meer van die grote wondertjes zijn?
liefs Amani
10wk2d