Grote baby of niet

Ons kindje loopt 10 dagen voor...nu zegt de ene dokter dat dit normaal is en vandaag was ik bij een erg irritante arts die juist zei dat ons zoontje fors is en dat ik suiker moet laten testen. Ik snap er niks meer van en ben nu heel bang voor een enorm kind. Hebben jullie ervaring met dit en is er iets wat ik kan doen om de groei zelf te reguleren of zo??

bij de geboorte van mijn dochter zeiden ze ook dat ik een groot kindje zou krijgen.ze woog net 7pond bij de geboorte.
ik zou voor de zekerheid wel je suiker laten testen zodat je weet of dat wel of niet goed is.
sterkte ermee.

Mijn 1e zou ook zwaar zijn, uiteindelijk was hij lang en niet heel zwaar. Zwaar hoeft geen probleem te zijn, maar ik zou dan wel iets medisch laten uitsluiten.
Zijn jij en je man groot?

hoi meiden

ik krijg volgende week weer groei echo heb met 28 weken ook een gehad en schatten ons ventje 8 pond als ie geboren wordt zien het donderdag wel verder hoop dan dat de gyn zegt dat ze em eerder laten komen

groetjes tamjoh

eigenlijk wel goed dat je verschillende artsen krijgt, houden ze het in ieder geval in de gaten!! (positief bekijken is mijn motto dat zie je wel he hahaha)

even laten testen, en de volgende keer naar vragen hoe zij het dan zien, misschien wel eerder inleiden en niet wachten tot 42 weken...

succes

Ik zou me nog niet te druk maken. Mijn eerste werd geschat op een ruime 8 ponder en bleek een net-aan-6-ponder te zijn... ik neem al die metingen maar met een korreltje zout. Testen op suiker is nooit verkeerd, maar waarschijnlijk ben je daar al voor getest door de vk (heb je onlangs niet bloed moeten laten prikken?).
Daarbij, er zijn 10-ponders die moeiteloos op de wereld gezet worden en 6-ponders die er bijna niet uit kunnen, dus gewicht zegt ook niet alles. Over het algemeen regelt de natuur het zo dat het past.
Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan