Hoi!
Mijn zoontje was bij de geboorte 54 cm en 4615gr. Is nu inmiddels 4,5 en zit in maat 122/128. Het ieniminie baby is er idd heel erg snel af en mensen schatten hem echt ouder en dat is vervelend. Maar je weet gelukkig zelf wel hoe je kindje is. Zorg ervoor dat je je kind niet te oud gaat kleden. Ik wil niet zeggen dat je gelijk alleen maar Woezel en Pip kleding moet gaan kopen of andere babyhelden, maar let er wel op dat het passend bij de leeftijd blijft. Sowieso ben ik niet van de heldenplaatjes, maar als ik kijk wat er in maat 104 of in maar 128 op staat is dat een heel groot verschil. Op 128 staan doodshoofden, Spider-Man en badman. Op 104 Mickey Mouse, Donald Duck etc. Een kind van 4 hoort überhaupt nog niet eens te weten Spider-Man is, maar goed.
Die van mij heeft dus maat 50 en 56 niet eens gedragen. Ja de 1e dag ?. 62 was hij idd met 3 weken uit. 92 is hij even blijven hangen... Sowieso qua taille. Onderbroeken past hij nu nog 92 nu hij geen luier meer aan heeft... En ik kocht het altijd een maatje groter. Die kleine maatjes hebben gelukkig nog de tussenmaatjes. En iets wat iets te groot is, is altijd beter dan dat het te klein is ;-)
Succes!
Liefs, Maaike