Grote baby??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik lees al een tijdje met jullie mee maar ben nog nooit actief geweest. Nu dus wel.
Even een vraagje; ik heb een zoontje geboren op 05 oktober 2007.
Hij is inmiddels 67 cm lang en weegt zo'n 6,5 kilo. Zijn lengte heeft als gevolg dat hij dus niet meer in de bak van de kinderwagen past!!!
Weet nu niet zo goed hoe ik hem het beste kan vervoeren wat hij kan nog niet zitten??
Iemand tips??

Groetjes Mama van Tom

Hoi,

Ik weet niet wat voorn kinderwagen je hebt. Ik heb die van mij (een mutsy) toevallig vandaag omgebouwd naar kinderwagen en die kun je bijna in ligstand doen. Volgens mij kan dat bij een quini ook.
Succes.
Groetjes lynn

quote: mamvtom schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2007 19:47:25'));

Hoi,

Ik lees al een tijdje met jullie mee maar ben nog nooit actief geweest. Nu dus wel.
Even een vraagje; ik heb een zoontje geboren op 05 oktober 2007.
Hij is inmiddels 67 cm lang en weegt zo'n 6,5 kilo. Zijn lengte heeft als gevolg dat hij dus niet meer in de bak van de kinderwagen past!!!
Weet nu niet zo goed hoe ik hem het beste kan vervoeren wat hij kan nog niet zitten??
Iemand tips??

Groetjes Mama van Tom

Ik heb mijn zoon Rik al met 3,5 maand overgedaan in zijn wandelwageninzet. Die kan bij mij bijna helemaal plat. Hij slaapt dus nog steeds in zijn wagen en nu is ie 6 maand en ligt nog steeds zo! Vind ie gewoon prettig. Ik heb trouwens de Quinny Buzz.

Succes!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan