Gisterochtend voor een laatste groeiecho naar de gynaecoloog geweest en daar bleek dat ons kleine humpie nu al 8 pond weegt.... En ik ben 36 weken zwanger.... Ook schijnt het een groot hoofd te hebben, dus meldde de gyn doodleuk dat er een zware bevalling voor mij zit aan te komen of zelfs een keizersnede. Ik ben daar best wel even van geschrokken, vooral dat de kleine al zo zwaar is en volgens mij alleen nog maar zwaarder wordt! Over twee weken moeten we toch nog maar weer terugkomen en dan kijken we verder. Ik heb al met mijn man afgesproken dat we bij een geschatte 9-ponder gaan vraag of het met een kz kan, ik zie het dan vaginaal echt niet zitten.
Maandag naar de vk, ook met haar maar eens goed bespreken en opperen of het niet beter is als ik toch maar in het ziekenhuis beval, mocht de kleine zich snel aandienen.
Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor en van mij mag de kleine best eerder komen. Maar dat zal wel niet, tis tenslotte mijn eerste.
Groetjes, Crystel
Maandag naar de vk, ook met haar maar eens goed bespreken en opperen of het niet beter is als ik toch maar in het ziekenhuis beval, mocht de kleine zich snel aandienen.
Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor en van mij mag de kleine best eerder komen. Maar dat zal wel niet, tis tenslotte mijn eerste.
Groetjes, Crystel